کد خبر: ۴۴۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۳ 07 June 2015
مدیرکل امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری البرز از برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا با قیمت مصوب دولتی ویژه ماه مبارک رمضان در البرز خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، صمد بهزاد بعد از ظهر امروز در نشست تنظیم بازار ویژه ماه مبارک رمضان گفت: در این راستا و به منظور توسعه خدمات‌رسانی به مردم طرح ضیافت در این استان نیز اجرایی می‌شود.
وی در ادامه سخنان خود به بحث تنظیم بازار و تدابیر ویژه این بخش اشاره کرد و افزود: در سال‌های گذشته برای استقبال از ماه مبارک رمضان و رفاه حال طرح ضیافت اجرایی شد که توانست موفقیت‌های بسیاری را در راستای خدمات به مردم در این ماه مبارک کسب کند.
بهزاد خاطرنشان کرد: با توجه به بررسی نقاط ضعف و قوت سال‌های گذشته در برگزاری نمایشگاه ویژه عرضه اقلام ضروری، نیاز به نمایشگاه برای تنظیم بازار و کنترل قیمت‌ها، به وضوح حس می‌شود.
این مسئول تأکید کرد: هم اکنون برای جایگاه برگزاری این نمایشگاه در حال مشاوره و بررسی هستیم که امیدواریم با در نظر گرفتن تمامیی موارد مکانی مناسب برای برگزاری این نمایشگاه در نظر گرفته شود.
بهزاد تصریح کرد: ایجاد نمایشگاه منافاتی با فروشگاه‌های زنجیره‌ای ندارد، از این رو هدف نظارت بر قیمت‌ها و کنترل بازار است، که با وجود نمایشگاه عرضه اقلام مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان، به نحو مطلوب حاصل می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: ایجاد نمایشگاه در محلی مناسب، موجب رضایت مردم و کنترل بهتر در عرضه و قیمت‌ها می‌شود، بنابراین از دستگاه‌های اجرایی تقاضا می‌شود، در این راه با ارائه تجربیات خود برای برگزاری این امر، همکاری‌های لازم را انجام دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار