تمرینات تراکتورسازی در روزهای گذشته پر شده از نفرات جوان و جویای نام که شانس زیادی برای بازی کردن در لیگ هفدهم دارند.
کد خبر: ۴۴۵۶۰۳
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰ 21 June 2017
 محرومیتی که فیفا در امر جذب بازیکن جدید برای تراکتورسازی در نظر گرفت، به نوعی توفیق اجباری برای این باشگاه محسوب می شد تا بتواند از نفرات جوان و بااستعداد در ترکیب خود استفاده کند. تراکتوری ها اگرچه قرارداد چند بازیکن فصل گذشته شان را تمدید کردند اما چند بازیکن مثل سعید آقایی، کرار جاسم و لوسیانو ادینیو را از دست دادند و وضعیت خالد شفیعی و محمدرضا اخباری نیز هنوز مشخص نیست.


در چنین شرایطی یحیی گل محمدی سرمربی تراکتورسازی حساب ویژه ای روی بازیکنان جوان باز کرده است.  به علاوه بازیکنان جوانی که سال گذشته توسط امیر قلعه نویی از امیدها به تیم بزرگسالان آورده شدند، گل محمدی شخصا از تیم های پایه تراکتورسازی چند بازیکن جدید را انتخاب کرده و به تمرینات تیمش فراخوانده است. از این رو به غیر از 7، 8 بازیکن بزرگسال و اصلی تراکتورسازی اکنون اکثر بازیکنان حاضر در تمرینات تیم تبریزی را نفرات بااستعداد و کم تجربه ای تشکیل می دهند که امید زیادی به حضور در ترکیب تراکتورسازی دارند.


گل محمدی که در گذشته نشان داده به کار کردن با جوانان علاقه مند هست، در تراکتورسازی نیز این رویه را ادامه می دهد و مجبور است از بازیکنان جوان خود در ترکیب اصلی استفاده کند. او بسیار امیدوار است با حضور این جوانان به موفقیت برسد.

 

 

 



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار