مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان خبر داد
تابناک: مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: سنجش سلامت دانش‌آموزان اصفهانی ورود به دبستان در 51 پایگاه سنجش سلامت در استان و یک پایگاه تخصصی در اصفهان صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۴۴۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۱ 07 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، محمدحسن قائدیها پیش از ظهر امروز در آیین افتتاحیه پایگاه سنجش سلامت دانش‌آموزان با اشاره به اینکه طرح سنجش سلامت نو‌آموزان بدو ورود به دبستان از امروز آغاز شده است، اظهار کرد: در حال حاضر نیز تمام پایگاه‌های سنجش نوآموزان آماده ورود به دبستان در سطح شهر آماده خدمت‌رسانی به متقاضیان هستند.

وی به اهمیت و ضرورت توجه به سلامت دانش‌آموزان اشاره کرد و ادامه داد: در صورت عدم پیگیری بحث سلامت دانش‌آموزان زمان را از دست می‌دهیم و آسیب‌های ناشی از این موضوع باید در حال حرکت قطار آموزش و پرورش برطرف شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به تعداد پایگاه‌های سنجش سلامت دانش‌آموزان ورود به دبستان تصریح کرد: سنجش سلامت دانش‌آموزان اصفهانی ورود به دبستان در 51 پایگاه سنجش سلامت در استان و یک پایگاه تخصصی در اصفهان صورت می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه 400 نیروی انسانی در پایگاه‌های سنجش سلامت دانش‌آموزان بدو ورود به دبستان در راستای اجرای این طرح فعالیت می‌کنند، اضافه کرد: اجرای این برنامه همانند سال‌های گذشته با همکاری وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی توسط سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور صورت می‌گیرد.

قائدیها با اشاره به الزامی بودن اجرای طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نو‌آموزان بدو ورود به دبستان تاکید کرد: دانش‌آموزان برای ثبت‌نام در مدارس باید دارای شناسنامه سلامت باشند.

وی افزود: با اجرای این طرح دانش‌آموزان دارای مشکلات جسمانی، ذهنی و آمادگی تحصیلی مشخص شده و برای پیگیری به مراکز تخصصی درمانی معرفی می‌شوند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار