به مناسبت روز جهانی صنایع دستی نمایشگاه عکس ترویجی محصولات صنایع دستی در موزه امیرلطیفی گرگان افتتاح شد.
کد خبر: ۴۴۱۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۷ 15 June 2017
به مناسبت روز جهانی صنایع دستی نمایشگاه عکس ترویجی محصولات صنایع دستی در موزه امیرلطیفی گرگان افتتاح شد.

نمایشگاه عکس ترویجی محصولات صنایع دستی روز گذشته مورخ 24 خرداد 1396  با حضور سارا اخوت معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی استان گلستان، یاسر قندهاری رییس اداره  میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان گرگان و جمعی از مسوولین و هنرمندان  در موزه امیر لطیفی گرگان افتتاح شد.

سارا اخوت معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی در این مراسم گفت: نمایشگاه عکس ترویجی محصولات صنایع دستی با هدف توسعه، ترویج و معرفی تولیدات هنرمندان و تاکید بر اهمیت ارتقا کیفیت محصولات افتتاح شده است.

وی افزود: در این نمایشگاه تصاویر آثار محصولاتی از هنرمندان که در سال گذشته نشان ملی و بین المللی شورای جهانی صنایع دستی دریافت کرده اند، تصاویر آثار شاخص هنرمندان سطح استان ، نمونه هایی از بسته بندی صنایع دستی، بروشور ، کارت پستال، پوستر و .. به نمایش گذاشته شده است.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان در پایان اشاره کرد: همچنین در این نمایشگاه  هنرمندان رشته های  معرق، چرم، سفال، رودوزی های سنتی ، قلاب بافی، منبت و .. هنر خود را به صورت زنده به نمایش گذاشته اند.

این نمایشگاه در خیابان امام خمینی ، جنب مسجد جامع_ پشت پارکینگ نعلبندان _موزه امیرلطیفی گرگان واقع شده است و مردم از ۲۴ الی ۲۷ خرداد ساعت 9 الی 16 می توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار