ویتالی موتکو، رئیس فدراسیون فوتبال روسیه با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران، صعود تیم ملی به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را تبریک گفت.
کد خبر: ۴۴۱۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۵ 14 June 2017
به گزارش تابناک : رئیس فدراسیون فوتبال روسیه با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران، صعود تیم ملی به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را تبریک گفت. متن پیام تبریک ویتالی موتکو ، رئیس فدراسیون فوتبال روسیه به شرح زیر است:

اجازه بدهید از جانب فدراسیون فوتبال روسیه و خودم به خاطر صعود خیره کننده و درخشان تیم ملی شما به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به شما تبریک بگویم. 

پیروزی شما در شب دوشنبه موجب شور و شعف تمام ایرانیان شد و آنها را پس از مسابقه به خیابان‌ها کشاند و به یک‌باره شروع به شادی در خیابان‌های تهران و سراسر کشور کردند. همچنین برای نخستین مرتبه ایران به طور متوالی به جام جهانی صعود کرد.

ما بسیار خرسندیم که شما تابستان آینده به روسیه خواهید آمد و به شما اطمینان می‌دهیم که حداکثر تلاش خود را جهت ایجاد راحت‌ترین و مناسب‌ترین شرایط برای تیم‌ ‌ملی ایران، هیات همراه و هواداران شما انجام خواهیم داد.

شما فرصت بی‌نظیری جهت آشنایی با تاریخ و فرهنگ غنی کشور ما به دست خواهید آورد و از مهمان‌نوازی مردم روسیه لذت خواهید برد.

به روسیه خوش آمدید.






منبع : ایسنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار