کد خبر: ۴۴۱۲۷۰
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۲ 14 June 2017

به گزارش «تابناک یزد»؛ روزنامه ایران در گزارشی با تیتر «مدیران جدید در اتاق فرمان سینمای ایران» از تغییرات گسترده در سازمان سینمایی و مؤسسه رسانه‌های تصویری و مدرسه ملی سینما گزارش می دهد. در بخشی از این گزارش می خوانیم: «محمدمهدی حیدریان که اسفند ماه سال گذشته بر صندلی ریاست سازمان سینمایی تکیه زد، حالا و پس از گذشت 3 ماه، در یکی از مهم‌ترین معاونت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دست به خانه تکانی زده است. در حالی که حدود یک ماه و نیم دیگر تا مراسم تحلیف دولت دوازدهم و البته معرفی کابینه جدید زمان باقی مانده است، رئیس سازمان سینمایی در اقدامی که جنبه فوریت آن پررنگ به نظر می‌رسد، بسیاری از مدیران سینمایی را تغییر داد. معاونت‌های ارزشیابی و نظارت، توسعه، مدیریت و منابع، توسعه فناوری و مطالعات سینمایی، مؤسسه رسانه‌های تصویری از جمله بخش‌هایی هستند که با تغییراتی جدی روبه‌رو شده‌اند.

البته وضعیت مدیران زیرمجموعه های دیگر سازمان مثل موزه سینما، سینما شهر، انجمن سینمای جوانان و مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی هنوز مشخص نشده است و باید منتظر ماند و دید در روزهای پایانی دولت یازدهم مدیران جدیدی منصوب می شوند یا نه.

رئیس سازمان امور سینمایی و سمعی و بصری با صدور احکامی مدیران سینمایی کشور را در دوره جدید معرفی کرد و همگی آنان را مسئول طراحی و اجرای برنامه‌های توسعه محور سینمای ایران دانست.

محمد مهدی حیدریان در این احکام ضمن تأکید بر نقش سینمای حرفه‌ای، برهمیاری و کمک به توانمند شدن بخش خصوصی تأکید کرده و اضافه کرده است؛ نیاز سینمای امروز ایران تعامل درون و بیرون سینما در جهت کسب سهم از بازار تصویری دنیاست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار