استاندار بوشهر گفت: افزایش قیمت سوخت مشکلاتی را فعالیت شناورها در استان بوشهر ایجاد کرده که تعیین قیمت سوخت شناورهای سفاری و تجاری مانند کامیون‌های ترانزیت بین‌المللی امری ضروری است.
کد خبر: ۴۴۰۳۸
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۱ 06 June 2015
تابناک بوشهر: مصطفی سالاری بعدازظهر امروز در نشست بررسی مشکلات سوخت شناورهای استان بوشهر با بیان اینکه شغل دریانوردی در استان بوشهر با زندگی مردم گره خورده است اظهارداشت: بیشتر مردم مرزنشین این استان از طریق دریا امرار معاش می‌کنند که توجه به مشکلات مردم امری اجتناب‌ناپذیر است.

وی با تاکید بر اصلاح دستورالعمل هزینه توزیع سوخت شناورهای صیادی در تعاونی صیادان گفت: بر اساس دستورالعمل شرکت توزیع پخش فرآورده‌های نفتی ایران قیمت سوخت در تعاونی صیادان بیش از جایگاه‌های رسمی در سطح شهر و جاده‌ها است که لازم است در اصلاح این دستورالعمل تجدید نظر شود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه معاون اول رئیس جمهور و وزیر نفت روز دوشنبه به استان بوشهر سفر می‌کنند تصریح کرد: در سفر معاون اول رئیس جمهور و وزیر نفت مشکلات قیمت سوخت شناورهای صیادی و تجاری بررسی می‌شود.

سالاری، با تاکید بر تجدید نظر در زمینه قیمت سوخت شناورهای تجاری افزود: افزایش قیمت سوخت مشکلاتی را برای تردد و فعالیت شناورها در استان بوشهر ایجاد کرده که تعیین قیمت سوخت شناورهای سفاری و تجاری مانند کامیون‌های ترانزیت بین‌المللی امری ضروری است.

وی، با تاکید بر انتقال مشکلات شناورداران استان بوشهر  به مسئولان ذیربط افزود: با توجه به اینکه  فعالیت شناورهای سفاری زیر 5 تن ظرفیت توجیه اقتصادی ندارد لازم است در بهینه سازی این شناورها و تبدیل آن به شناورهای با ظرفیت بالا اقدام شود.

استاندار بوشهربا بیان اینکه افزایش یک‌باره قیمت سوخت مشکلات حمل و نقل دریایی را افزایش داده است تاکید کرد: شناورهای سفاری با تناژ پایین با مشارکت سازمان بهینه سازی مصرف سوخت می‌تواند به شناورهای با ظرفیت بالا تبدیل شود که این مهم نقش مهم وموثری درکاهش هزینه کالاهای وارداتی و صادراتی دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار