نائب رئیس شورای شهر اصفهان:
تابناک: نائب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با وجود اینکه دانشگاه علوم پزشکی از طریق رسانه ملی اعلام کرده که بیماری مربوط به سبزیجات نبوده اما اطلاع‌رسانی در این مود دیر بوده و این موضع سبب ضرر و زیان کشاورزان شرق اصفهان شده است.
کد خبر: ۴۴۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۱ 06 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، احمد شریعتی ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به شیوع بیماری شیگلوز اظهار داشت: در هفته‌های ابتدایی شروع بیماری شیگلوز اعلام شد که آلودگی آب دلیل شیوع این بیماری بوده اما پس از مدتی سبزیجات آبیاری شده با فاضلاب علت اصلی شیوع و انتقال شیگلوز اعلام شد.

وی با بیان اینکه مردم با شایعات بسیاری از مصرف سبزیجات تازه منع شدند، افزود: در بازدید اعضای کمیسیون بهداشت شورای شهر اصفهان از میدان میوه و تره‌بار شاهد خریده نشدن سبزیجات توسط مردم بودیم که همه از این موضوع اظهار نارضایتی کرده و این مسئله سبب آسیب و ضرر و زیان به کشاورزان به ویژه کشاورزان شرق اصفهان شده است.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان بیان کرد: با وجود اینکه دانشگاه علوم پزشکی از طریق رسانه ملی اعلام کرده که بیماری مربوط به سبزیجات نبوده اما اطلاع‌رسانی در این مورد دیر بوده و همچنان برخی از خرید سبزی ممانعت به عمل می‌آورند.

وی با اشاره به فصل ثبت‌نام دانش‌آموزان خاطرنشان کرد: آموزش و پروش باید به رقم کمک به مدارس نظارت داشته تا به هردلیل و با هر مبلغی از اولیای دانش‌آموزان هزینه اضافی گرفته نشود و مردم آماده کمک به مدرسه هستند اما باید رقم آن مشخص شود.

شریعتی گفت: شهرداری اصفهان و سازمان‌های مربوطه تسهیلات لازم را برای حمل و نقل عمومی در ساعات برگزاری کلاس‌های فوق برنامه دانش‌آموزان داشته باشند تا هم راحتی فرزندان و هم جلوگیری از ترافیک و آلودگی هوا را در پی داشته باشد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: شهرداری در مورد مبالغی که برای آسفالت معابر از شهروندان دریافت می‌کند رعایت استطاعت مردم و شرایط محله را داشته باشد و همچنین در برخی مواقع خدمات سازمان آب به دلیل عدم تفاهم در بحث آسفالت معابر، مردم شهر را از امکانات خدمات سراسری آب و فاضلاب محروم می‌کند که باید بعد از حفاری با تعهد اداره آب روکش آسفالت معابر ترمیم شود.

وی با اشاره به کمبود 5 هزار تخت بیمارستانی در اصفهان بیان کرد: باید نسبت به ایجاد و تأمین خانه بهداشت در محلات حاشیه شهر از جمله ارغوانیه در شرق، محمودآباد در شمال و قائمیه در غرب اصفهان اقدامات لازم به عمل آید.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار