کد خبر: ۴۴۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۲ 06 June 2015
فرماندار شهرستان فردیس گفت: توسعه فضاهای سبز در این شهرستان در دستور کار ویژه است.
به گزارش خبرگزاری فارس از فردیس، مهدی مهرور ظهر امروز در بازدید از سرانه‌های فضاهای سبز در این شهرستان با اشاره به اینکه شهرستان تازه تأسیس فردیس نیازمند توسعه سرانه‌های سبز است، افزود: باید تمامی تلاش خود را برای ارتقای این شهرستان به کار بگیریم تا این شهرستان بتواند از لحاظ سرانه‌های خدماتی و عمرانی به استانداردهای لازم دست پیدا کند.
وی ادامه داد: توسعه این سرانه‌ها می‌تواند علاوه بر شاداب‌سازی محیط و ارتقای فضاهای سبز در داشتن محیط زیستی سبز و سالم نیز تأثیرگذار باشد.
این مسئول تأکید کرد: با ایجاد بوستان، پارک و فضاهای سبز می‌توانیم بخشی از نیازهای مردم به این گونه فضاها را در این شهرستان برطرف کرده و خدمات‌رسانی‌های دیگری را در این فضاها به مردم ارائه دهیم.
وی ایجاد ست‌های ورزشی در پارک‌ها، مراکز فرهنگی از جمله کتابخانه‌ها و فرهنگسراها را نیز از دیگر خدماتی دانست که باید در این شهرستان ارائه شود.
مهرور به پارک خلیج فارس در فرخ‌آباد زیبادشت این شهرستان اشاره کرد و افزود: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان توزیع عادلانه خدمات در نقاط مختلف این شهرستان و دسترسی روستاییان به امکانات و خدمات است.
فرماندار فردیس اجرای طرح‌های تفریحی و خدماتی در نقاط مختلف این شهرستان را یکی از مؤلفه‌های توزیع عادلانه اقدامات خدماتی و عمرانی دانست.
وی گفت: با توجه به افزایش جمعیت در فردیس باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که طرح‌های عمرانی و خدماتی در این شهرستان به صورت یکسان در نقاط مختلف پیش رود و همه مردم از خدمات یکسانی بهره‌مند شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار