فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای با استعفای محسن مساحی رئیس هیئت استان کرمان موافقت کرد.
کد خبر: ۴۳۹۶۷۶
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴ 12 June 2017
فدراسیون ورزش‌های پهلوانی و زورخانهای با استعفای محسن مساحی رئیس هیئت استان کرمان و دبیر منطقه 2 هیئت‌های این فدراسیون موافقت کرد.

بر این اساس محسن مساحی که از 4 سال قبل و از روزهای نخست آغاز مدیریت محمود محمودی‌نیا در ورزش استان، عهده‌دار مسئولیت هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای شده بود از این هیئت کناره‌گیری کرد.

مساحی در گفت‌وگو با خبرنگار در کرمان با تایید خبر منتشر شده پیرامون کناره‌گیری‌اش از هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای استان کرمان گفت : با جوهری رئیس فدراسیون صحبت کردم و از وی خواستم تا با استعفای من موافقت کند، از برخی کم توجهی‌ها و عدم حمایت‌ها گلایه دارم و به همین دلیل وقتی دیدم شرایط برای ادامه کار فراهم نیست تصمیم به استعفا گرفتم.

مساحی تصریح کرد: کرمان به عنوان دبیر منطقه 2 فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای کشور از چندی قبل معرفی شد و برنامه‌ریزی امور مربوط به  استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، یزد و خراسان جنوبی و کرمان با 68 زورخانه به بنده سپرده شد، اما متاسفانه نه امکاناتی به ما اختصاص داده شد و نه حمایتی صورت گرفت.

وی افزود: فدراسیون موافقت خود را با استعفای اینجانب به اداره کل ورزش و جوانان استان ابلاغ کرده و به‌زودی سرپرستی برای اداره امور هیئت استان معرفی می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار