نماینده استان در گفتگو با تابناک ایلام
این مهاجمان مسلح پس از مجروح نمودن تعدادی از عوامل حفاظتی ،به طبقه سوم ساختمان مجلس و دفاتر ملاقات مردمی نمایندگان وارد شدند . اوضاع در حال حاضر در کنترل نیروهای انتظامی وامنیتی است ،اما کماکان صدای تیراندازی از داخل ساختمان به گوش می رسد.
کد خبر: ۴۳۶۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳ 07 June 2017
ساعاتی پیش چهار نفر مسلح در حالیکه به سمت نیروهای حفاظت مجلس شورای اسلامی تیراندازی می کردند ،توانستند به زور وارد محوطه مجلس شورای اسلامی بشوند.
 
به گزارش تابناک ایلام ،این مهاجمان مسلح پس از مجروح نمودن تعدادی از عوامل حفاظتی ،به طبقه سوم  ساختمان مجلس و دفاتر ملاقات مردمی نمایندگان وارد شدند . اوضاع در حال حاضر در کنترل نیروهای انتظامی وامنیتی است ،اما کماکان صدای تیراندازی از داخل ساختمان به گوش می رسد.
 
جلال میرزایی نماینده استان در مجلس شورای اسلامی لحظاتی پیش در گفتگو با خبرنگار ما گفت :نمایندگان حاضر در صحن علنی مجلس شورای اسلامی با هدایت ماموران امنیتی از صحن علنی مجلس خارج شدند.
 
میرزایی ادامه داد: با خارج شدن نمایندگان و خبرنگاران از صحن مجلس شورای اسلامی ،دست نیروهای امنیتی برای برخورد قاطع با مهاجمان باز خواهد شد.
 
نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی در خصوص هویت مهاجمان تصریح کرد: هنوز هویت وانگیزه این تهاجم مسلحانه به مجلس شورای اسلامی مشخص نشده است اما یقینا این عملیات تروریستی ریشه در شبکه های تروریستی فعال در منطقه دارد.
 
وی افزود: در حال حاضر مهاجمان در طبقه سوم مجلس (دفاتر ملاقات مردمی نمایندگان) خود را حبس نموده وبراساس اخبار واصله تعدادی از کارمندان دفاتر نمایندگان را گروگان گرفته اند.
 
میرزایی تاکید کرد: در حال حاضر اوضاع در کنترل نیروهای امنیتی است وپیش بینی می شود با خالی شدن مجلس ،تا بعداز ظهر به این قائله خاتمه داده خواهد شد 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار