مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان بیش از ۴۲۰۰۰ سبد غذایی میان خانواده‌های نیازمند در استان قزوین توزیع شد.
کد خبر: ۴۳۶۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵ 07 June 2017
مسعود بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار در قزوین اظهار داشت: در راستای کمک به خانواده‌های نیازمند، از ابتدای ماه مبارک رمضان تا کنون بیش از 42 هزار سبد غذایی در میان خانواده‌نهای نیازمند قزوینی توزیع شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین درباره نحوه توزیع سبد غذایی در میان خانواده‌های نیازمند قزوین اظهار داشت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تا کنون 42 هزار سبد غذایی در میان خانواده‌های نیازمند قزوین توزیع شده است.

وی افزود: این در حالی است که 51 هزار خانوار در استان قزوین زیر پوشش نهادهای حمایتی قرار دارند که این رقم معادل با 147 هزار نفر است که تا کنون سبد غذایی در 83 درصد از آنها توزیع شده است.

بابایی با اشاره به اینکه درمیان این خانواده‌های زنان باردار و شیرده وجود دارد تصریح کرد: علاوه بر این تعداد زنان باردار واجد شرایط و کودکان دارای سوء تغذیه نیز که پیش از این مورد شناسایی قرار گرفته بودند، مشمول دریافت این سبد هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین یادآور شد: سبد حمایت غذایی یاد شده شامل محصولاتی چون گوشت، برنج، خرما و حبوبات است.

وی یادآور شد: مبالغ واریز شده به حساب خانوارهای واجد شرایط بابت سبد حمایت غذایی قابل برداشت نیست و فقط برای خرید اقلام مذکور از فروشگاه‌های اعلام شده قابل استفاده است.

این مسئول با اشاره به نحوه دریافت سبدحمایت غذایی توسط خانوارهای واجد شرایط،گفت: افراد زیر پوشش می توانند با مراجعه به فروشگاه های زنجیره ای رفاه،بسیجیان،اتکا،امکان،اسکاد و شرکت های تعاونی مصرف فرهنگیان و تعاونی روستایی خریدهای خود را در قالب بسته حمایت غذایی انجام دهند.

وی در پایان گفت: در بسته حمایت غذایی برای خانوارهای یک نفره 300 هزار ریال و 2 نفره 600 هزار ریال در نظر گرفته شده و برای خانوارهای 3 نفره به بالا نیز به ازای هر نفر 100 هزار ریال به این رقم افزوده می شود و در نهایت خانوارهای واجد شرایط می توانند تا سقف یک میلیون و 200 هزار ریال کالا دریافت کنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار