نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: مساکن مهر ملایر نیازمند مسجد و کلانتری هست.
کد خبر: ۴۳۶۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰ 07 June 2017
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ساخت مسجد مسکن مهر را یکی از اولویت‌های جدی قلمداد کرد و خواستار همکاری و وحدت اهالی این منطقه برای به نتیجه رسیدن م شکلات موجود شد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین احد آزادیخواه افزود: با توجه به اینکه یکی از خیرین در صورت اختصاص زمین برای ساخت مسجد اعلام آمادگی کرده است، از مردم تقاضا داریم همراهی و همکاری لازم را داشته باشند تا به دنبال آن بقیه مشکلات نیز حل شود.

وی با تقدیر از صبر و متانت اهالی ساکن در منطقه مسکن مهر با وجود مشکلات فراوان قول مساعد داد با تمام توان و جدیت مسایل و مشکلات مسکن مهر ملایر را پیگیری خواهد کرد.

آزادیخواه با بیان اینکه برای رفع مشکلات مسکن مهر بارها با وزیر راه و شهرسازی و معاونان او مکاتبه شده است، گفت: به تازگی طی سفر دکتر آخوندی به ملایر، مشکلات مسکن مهر مطرح شد و وی دستور داد پیگیری‌های جدی برای رفع برخی مسائل انجام گیرد.

نماینده مردم ملایر در مجلس با بیان اینکه مشکلات مسکن مهر ملایر به استاندار همدان، معاونان وی، مدیرکل راه و شهرسازی استان و مسئولان شهرستانی اعلام شده است، قول مساعد داد: بعد از آغاز به‌کار شورای جدید شهر ملایر، جلسه‌ای با حضور اعضای جدید شورا، مسئولان راه و شهرسازی و اوقاف و امور خیریه و شهردار تشکیل و مشکلات بررسی شود.

آزادیخواه با اشاره به وجود برخی مشکلات چون عدم وجود پاسگاه یا کلانتری در مسکن مهر ملایر، گفت: با توجه به اینکه زمین این کلانتری اختصاص داده شده، اهالی باید نامه‌ای با ادله لازم برای اخذ مجوز بنویسند تا با جدیت از طریق فرماندهی انتظامی استان همدان این موضوع را پیگیری کنیم.

وی یادآور شد: در بازدید اخیر از مساکن مهر ملایر و دیدار با اهالی این منطقه، مشکلاتی چون لزوم تأمین روشنایی معابر، نبود فضای سبز، مسجد یا حسینیه، ایجاد نانوایی، تهیه و نصب کیوسک پلیس، استقرار دستگاه عابر بانک، ایجاد دیوار حایل و وسایل بازی برای کودکان از سوی اهالی ساکن در این منطقه مطرح شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار