سرپرست منطقه ۷ بانک شهر گفت: بانک شهر با ارائه خدمات نوین بانکی و مشارکت در اجرای پروژه های عمرانی و برپایی نمایشگاههای کتاب اولویت خود را جلب رضایت شهروندان قرار داده است.
کد خبر: ۴۳۶۱۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷ 06 June 2017
سعید نوری سرپرست منطقه ۷بانک شهر با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان در گفتگو با خبرنگار اظهارداشت:رمضان بهترین فرصت برای خود سازی و نزدیکی به معبود است و باید از این فرصت برای خودسازی استفاده کنیم.

وی با ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده از افزایش منابع مالی بانک شهر خبر داد و گفت: میزان سپرده گذاری در بانک شهر منطقه هفت نسبت به پایان سال گذشته بیش از ۷۰۰ میلیارد ریال افزایش داشته که بیانگر اقبال عمومی از بانک شهر است.

نوری افزود: با برگزاری مجمع سالانه بانک شهر در اواخر تیرماه امسال میزان و نحوه پرداخت سود سهام داران مشخص خواهد شد.

سرپرست منطقه هفت بانک شهر یادآورشد: در کنار حمایت از اجرای پروژه های عمرانی تلاش شده تا منابع جمع آوری شده هر استان در همان استان هزینه شود که تاکنون در اجرای پروژه هایی از جمله تقاطع غیر هم سطح ۹ دی، پارک ملا خلیلا، پل قدس و اجرای طرح توسعه آستان مبارک امامزاده حسین مشارکت داشته ایم.

وی بیان کرد:در کنار حمایت از طرح های عمرانی در کارهای فرهنگی نیز از جمله برگزاری نمایش فصل شیدایی به عنوان یک کار ارزشی و انقلابی، اسکان خانواده شهدا، حمایت از تیم روبوکاپ برای شرکت در مسابقات آلمان، برگزاری جشنواره ملی انگور در تاکستان و برگزاری اجلاس شهرداران جاده ابریشم در قزوین مشارکت خوبی داشته ایم.

نوری بیان کرد: با توجه به نوع خدمات ارائه شده در بانک شهر و پیشخوان های شهر نت شاهد استقبال مردم از خدمات این بانک هستیم و هر روز در خواست های متعددی از شهرهای مختلف از جمله آستارا، ایلام، سقز، رضوان شهر، محمدیه، سلطانیه دریافت کرده ایم که بیان گر اعتماد و رضایت مردم به بانک شهر است.



نوری افزود: حمایت بانک شهر از پروژه های عمرانی شهرها بویژه در حوزه حمل و نقل عمومی و جلب اعتماد مردمی،  رضایت شهروندان از خدمات بانک شهر در حوزه بانکداری نوین از موفقیت های این بانک است و در این راستا برای نخستین بار در نمایشگاه کتاب تهران، صراف NFC اجرای سیستم پرداخت الکترونیک، خود بانک، خود دریافت و سایر خدمات پیشخوان های شهرنت و کسب عنوان اول در بانکداری الکترونیک توسط بانک شهر در سال ۹۵ به شهروندان ارائه شد.

سرپرست منطقه هفت بانک شهر از حضور موفق بانک شهر در نمایشگاه کتاب نیز خبر داد و گفت: در سال ۹۵توانستیم در نمایشگاه کتاب استان های زنجان، همدان، کرمانشاه، گیلان، ایلام و قزوین حضور فعالی داشته باشیم که استقبال مردم نیز بسیار خوب بود.

وی افزود: در حال حاضر بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با عاملیت بانک شهر وباشعار قرآن، اخلاق، زندگی، در ماه نزول قرآن از دوم ماه مبارک رمضان در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) تهران در حال برگزاری است که بانک شهر در آن حضور دارد.

نوری همچنین نوری همچنین با بیان اینکه صندوق گنجینه ارمان شهر هیچ گونه ارتباطی با موسسه آرمان ندارد، تاکید کرد: به دلیل وجود کلمه «آرمان» درنام «حساب سرمایه گذاری گنجینه آرمان» بانک شهر به اطلاع می رساند این حساب هیچ گونه ارتباطی با موسسه اعتباری آرمان ندارد و به منظور رفع ابهام کلمه «آرمان» از نام حساب یاد شده در شرف حذف و واژه «زرین» جایگزین آن می باشد و بدین ترتیب این حساب با عنوان «گنجینه زرین شهر» ادامه فعالیت خواهد داد.

 سرپرست منطقه هفت باتشکر از دکتر پورزرندی مدیر عامل جهادی و فرهیخته بانک شهر و تمامی همکاران و روسای شعب و راهبران منطقه هفت که با تمام توان در ارتقاء جایگاه و سرافرازی بانک شهر گام برداشته اند تاکید کرد: به یاری خداوند همچنان در مسیر اعتلای خدمات بانکی و جلب رضایت مردم گام برمی داریم.

منطقه هفت بانک شهر شامل استان های قزوین، گیلان، همدان، کرمانشاه، ایلام، زنجان و کردستان است که  سرپرستی این منطقه در استان قزوین مستقر شده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار