فرمانده پایگاه دریابانی قشم گفت: سه میلیارد ریال کالای قاچاق شامل پوشاک و البسه، مواد خوراکی و پارچه در سواحل جنوبی این جزیره کشف شد.
کد خبر: ۴۳۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷ 05 June 2015
به گزارش تابناک - جزیره، سرهنگ قادر مرشدی اظهار داشت: در جریان این کشفیات 69 هزار قلم مواد خوراکی، 19 هزار ثوب البسه و پوشاک و پنج هزار و 525 متر پارچه بدست آمده است.
 
فرمانده پایگاه دریابانی قشم با بیان اینکه در این رابطه پنج نفر متهم دستگیر و سه فروند قایق موتوری سنگین و یک فروند لنج توقیف شده است، مبداء کالاهای کشف شده را کشورهای حاشیه خلیج فارس و مقصد را سواحل جنوبی جزیره قشم اعلام کرد.
 
سرهنگ مرشدی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص مبارزه با هرگونه قاچاق، تاکید کرد: در چارچوب تحقق منویات معظم له، نیروهای دریابانی جزیره قشم به صوت مستمر و جدی به ماموریت خود در این عرصه ادامه می دهند.
 
فرمانده پایگاه دریابانی قشم اظهار امیدواری کرد: مردم قشم همکاری بیشتری در بحث پشتیبانی اطلاعاتی با نیروهای دریابانی داشته باشند.
 
کشف و ضبط یک هزار و 425 قوطی محتوی سه هزار کیلوگرم قرص و مواد نیروزا به ارزش افزون بر سه میلیارد ریال و همچنین حدود چهار میلیون نخ سیگار قاچاق به ارزش بیش از شش میلیارد ریال در سواحل قشم، بخشی از اقدامات نیروهای پایگاه دریابانی این جزیره از ابتدای سال جاری تاکنون به شمار می رود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار