مدیر عامل بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی:
مدیر عامل بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی گفت: ‌چهارشنبه تعداد دو میلیون و 442 هزار 573 سهم از سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی در بورس استان معامله گردید.
کد خبر: ۴۳۴۳۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳ 02 June 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی:

وحید جوادی  اظهار داشت: چهار‌شنبه دو میلیون و 442 هزار و 573 سهم از سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی به ارزش شش میلیارد و 85 میلیون و 345 هزار و 369 ریال در بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی معامله شد.

وی با بیان اینکه در بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی 12 کارگزار از 14 ایستگاه معاملاتی، سهام و حق تقدم بیش از 60 شرکت بورسی و فرابورسی را معامله کرده‌اند، ادامه داد: نمایندگی شرکت کارگزاری فارابی بیشترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با 37 درصد به خود اختصاص داد.

مدیرعامل بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی با بیان اینکه 59.5 درصد معاملات مربوط به خرید و بقیه مربوط به فروش است، گفت: در روز گذشته سهام شرکت سرمایه‌گذاری پالایش نفت لاوان با 18 درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس آذربایجان‌غربی قرار داشته است.

جوادی خاطرنشان کرد: در معاملات دیروز سهام و حق تقدم 195 شرکت بورسی و فرابورسی با افزایش قیمت و 209 شرکت با کاهش قیمت مواجه شدند و قیمت 26 شرکت بدون تغییر باقی ماند.

وی با بیان اینکه دیروز پنج کد معاملاتی جدید صادر شده است، یادآوری کرد: در ضمن شاخص کل بازار بورس با یک واحد افزایش نسبت به سه شنبه، به رقم 80 هزار و 513 واحد و هم‌چنین شاخص کل بازار فرابورس نیز یک واحد افزایش نسبت به سه‌شنبه به رقم 916 واحد رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار