جانشین فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان گفت: نصب دوربین کنترل سرعت در جاده‌ها علاوه بر کنترل تخلفات و سرعت، امنیت جاده‌ها را نیز تأمین می‌کند.
کد خبر: ۴۳۳۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰ 31 May 2017
رضا خلیلی‌نژاد ظهر سه شنبه در شورای ترافیک شهرستان رفسنجان اظهار داشت: در بحث حوادث ترافیکی و انتظامی مهمترین اولویت‌های پلیس حفظ جان انسان‌ها است.

وی افزود: در خصوص حوادث ترافیکی، همواره گشت‌های انتظامی به‌ ویژه در روزهای تعطیل در جاده‌ها از جمله جاده سرچشمه مستقر هستند و به نیروهای پلیس راه کمک می کنند.

وی با اشاره به تلاش های پلیس راهور شهرستان، اذعان کرد: بر اساس بازرسی‌های انجام‌ شده، پلیس راه به صورت شبانه‌روز در جاده‌ها فعال است که جای قدردانی دارد.

جانشین فرمانده انتظامی رفسنجان ایمن‌سازی جاده‌های شهرستان رفسنجان را ضروری برشمرد و بیان کرد: نصب دوربین‌های کنترل سرعت علاوه بر کنترل تخلفات و سرعت به امنیت جاده‌ها نیز کمک می‌کند به‌ ویژه در جاده سرچشمه اگر دوربین نصب شود تا حد زیادی به کاهش تلفات کمک می‌کند.

خلیلی نژاد بیان کرد: مزاحمت‌هایی که در روزهای جمعه و تعطیل در محور سرچشمه ایجاد می‌شود و موتورسنگین‌هایی که منجر به بستن جاده و اختلال در تردد می‌شوند با نصب دوربین کنترل شده و این اقدام را دیگر تکرار نمی‌کنند.

وی همچنین با اشاره به استقرار پلیس راه رفسنجان در یک کانکس، گفت: حتی اطراف محل استقرار پلیس راه رفسنجان روشنایی ندارد و این مشکل خطر امنیتی هم می‌تواند داشته باشد لذا استقرار پاسگاه پلیس راه و ساختمان آن بسیار مهم و ضروری است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار