به گفته معاون اداره کل ورزش و جوانان همدان با موافقت فدراسیون وزنه‌برداری اردوی تیم ملی وزنه‌برداری بزرگسالان کشور به میزبانی پایگاه شهید نوژه همدان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۳۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۷ 04 June 2015
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان همدان گفت: با موافقت فدراسیون وزنه‌برداری اردوی تیم ملی وزنه‌برداری بزرگسالان کشور به میزبانی پایگاه شهید نوژه همدان برگزار می‌شود.

به گزارش فارس ، رسول منعم اظهار کرد: نماینده کمیته فنی فدراسیون، ناظر اردوی تیم ملی و سایر دست‌اندرکاران از سالن وزنه‌برداری و امکانات ورزشی پایگاه شهید نوژه همدان محل میزبانی این اردو بازدید کرده و ضمن ابراز رضایت از امکانات پایگاه شهید نوژه همدان، میزبانی اردو را در همدان تایید کردند.

وی بیان کرد: این اردوی آماده‌سازی با حضور 16 ملی‌پوش زیر نظر محسن بیرانوند مربی موقت تیم ملی وزنه‌برداری برگزار خواهد شد.

معاون اداره کل ورزش و جوانان همدان خاطرنشان کرد: این اردو از روز جمعه پانزدهم خرداد ماه جاری در پایگاه نوژه همدان آغاز می‌شود و وزنه‌برداران تیم ملی 25 روز در این اردو حضور خواهند داشت.

وی افزود: خوشبختانه حسن گلپرور وزنه‌بردار خوب استان که با مهار وزنه 116 کیلوگرم در یک ضرب و وزنه 140 کیلوگرم در دو ضرب و مجموع 246 کیلوگرم مقام اول را در کشور کسب کرد در دسته 56 کیلوگرم در این اردو حضور خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار