تیم پارس مهر تنها نماینده استان فارس در لیگ برتر والیبال آقایان امسال با ترکیبی جدید و استفاده از دو بازیکن خارجی به مصاف رقبای خود می‌رود.
کد خبر: ۴۳۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱ 03 June 2015
تابناک فارس:تیم پارس مهر، تنها نماینده استان فارس در لیگ برتر والیبال آقایان امسال با رویکردی جدید و استفاده از بازیکنان خارجی از کشورهای کرواسی و بلغارستان سعی دارد با اقتدار بیشتری در لیگ برتر وارد شود.

این تیم که پس از سه دهه غیبت استان فارس در لیگ برتر والیبال نخستین تیم راه یافته به این مسابقات بود در لیگ بیست‌وهشتم عملکردی ضعیف داشت و دلیل این امر هم حضور بدون برنامه‌ریزی و شتاب‌زده در مسابقات بود.

در لیگ بیست‌وهشتم این تیم با وجود شروع خوب موفق به حفظ موقعیت خود نشد و خیلی زود به قعر جدول سقوط کرد. این عملکرد سبب شده که مسئولان تیم امسال به دنبال راهکارهای نو و کارآمد باشند که از آن جمله می‌توان به استفاده از کادرفنی غیربومی و بازیکنان خارجی اشاره کرد.

مجتبی کرمی، مربی تیم پارس مهر از اعلام آمادگی تیمش برای شرکت در لیگ برتر بیست‌ونهم خبر داد و گفت: تیم پارس مهر آمادگی خود را به فدراسیون برای حضور در لیگ برتر اعلام کرده است و از آنجا که یکی از شروط ثبت نام در لیگ نداشتن بدهی‌های مالی است، این تیم یکی از معدود تیم‌هایی است که هیچ بدهی ندارد.

وی با اشاره به اینکه لیگ برتر امسال احتمالا بدون حضور متین وارمین و تعاون گنبد برگزار می‌شود، افزود: این نحوه ترکیب‌بندی لیگ نشان از حضور 8 تا 12 تیم در لیگ امسال دارد.

به گفته کرمی درگیری مسئولان فدراسیون برای لیگ جهانی سبب تاخیر در مشخص شدن برنامه لیگ برتر شده است.

مربی تیم پارس مهر از شروع تمرینات شاگردانش گفت و اینکه امسال برای کسب موفقیت و نتیجه بهتر از دو بازیکن خارجی از کشورهای کرواسی و بلغارستان در ترکیب تیم استفاده می‌شود.

منوچهر اسدی‌پویا، رئیس هیئت والیبال استان فارس نیز معتقد است که استفاده از کادر فنی و بازیکنان زبده می‌تواند جایگاه تیم پارس مهر را ارتقا دهد و این امر برای این تیم ضروری و لازم بود.

وی درباره عملکرد ضعیف این تیم در سال گذشته می‌گوید، حضور شتابزده سبب شد که این تیم موفقیت‌ خوبی کسب نکند اما امسال تمامی آن مشکلات رفع شده و انتظار است که پارس مهر بتواند مقتدر در مسابقات شرکت کند.

اسدی‌پویا با اشاره به اینکه والیبال امروز ایران در سطح جهانی مطرح شده است از ضرورت وجود تیم‌ها و بازی‌های قوی در لیگ برتر سخن گفت و اینکه در لیگ برتر باید از بهترین‌های کشور استفاده شود.

امید است این نماینده استان فارس بتواند در لیگ بیست‌ونهم با اقتدار بیشتری حضور یابد و نتایج بهتری نسبت به سال گذشته کسب کند.

تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار