کد خبر: ۴۲۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱ 02 June 2015
رييس پليس راه خوزستان از اعمال محدوديت ترافيكي از تاریخ 12 تا 15 خرداد ماه در جاده های استان خبر داد.
 
سرهنگ قاسم قدرتي اظهار كرد: با توجه به افزايش سفرهاي بين​شهري و تراكم ترافيك در جاده​هاي استان در پایان هفته جاری، از ساعت 15 روز 12 خرداد تا ساعت 24 روز جمعه 15 خرداد محدوديت ترافيكي در محورهاي اهواز – هفتكل، هفتكل – ايذه، دهدز – شهركرد، شوشتر – دزفول، دزفول – ماهشهر و هنديجان – ديلم اعمال مي​شود كه طي آن تردد كاميون​ها به جز ماشين​هاي حامل مواد سوختي و فاسد شدني ممنوع است.
 
قدرتي افزود: 94 نيروي گشت محسوس و نامحسوس در سطح جاده​هاي استان سازماندهي شده اند و همچنین 45 نيروي پليس در لباس مبدل در اتوبوس​ها تخلفات رانندگان را كنترل می کنند. قرار دادن دوربين​هاي ثابت و سيار در سطح جاده​هاي استان براي ثبت و ضبط تخلفات رانندگان و در صورت تخلف، فرستادن برگه​هاي تخلف به منازل به متخلفان از دیگر موارد این طرح است.
 
رييس پليس راه استان خوزستان به رانندگان توصیه کرد: صرف نظر از ترس به خاطر كسب نمره منفي و درج آن در كارت رانندگي، صرفا به خاطر سلامت خود و همراهان مرتكب تخلف در رانندگي نشوند و از خط قرمز پليس راه كه سرعت و سبقت غيرمجاز و استفاده از تلفن همراه است تعدي نكنند؛ در غير اين صورت دستور برخورد جدي و بدون اغماض با متخلفان داده شده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار