مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان:
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: پاسخگوئی مناسب توأم با خوش روئی را می بایست به نحوی شایسته برای توسعه فرهنگ سازمانی عملیاتی نموده و این مهم یک اقدام ارزشمند فرهنگی به شمار می رود .
کد خبر: ۴۲۷۶۳۸
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷ 21 May 2017

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از مرآت، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان در این نشست ضمن تقدیر از تلاش و زحمات دست اندرکاران شورای فرهنگی گفت: به عنوان یک شرکتی که در راستای خدمات دهی مناسب به مشترکان ، مسئولیت پاسخگوئی داریم، می باید همواره مسئولیت پذیری را در دستور کار قرار داده و در این زمینه اهتمام جدی داشته باشیم.

مهندس سیدمحمد موسوی زاده بیان داشت: پاسخگوئی مناسب توأم با خوش روئی را می بایست به نحوی شایسته برای توسعه فرهنگ سازمانی عملیاتی نموده و این مهم یک اقدام ارزشمند فرهنگی به شمار می رود .

وی با تاکید بر این که مستمراً می باید حس مسئولیت را در خود و همکاران رشد و ارتقا دهیم افزود: تمام فعالیت هائی که به انجام می رسد باید به سمت خودشناسی و خداشناسی رهنمون شده تا به تعالی برسیم.

حجت الاسلام رضا طاهریان امام جماعت شرکت توزیع برق استان سمنان نیز در این جلسه اظهار داشت: رفق و مدارا، محبت ورزیدن و دوستی و صمیمیت در برنامه های فرهنگی بسیار مهم است و پیشبرد برنامه ها برپایه اخلاق مداری و رفتار شایسته استوار است.

خاطر نشان می سازد: بررسی برنامه های امر به معروف و نهی از منکر ، صیانت از حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع ، توافقنامه ستاد اقامه نماز استان و این شرکت ، برنامه ریزی فعالیت های فرهنگی و دینی به مناسبت ماه مبارک رمضان و نحوه برگزاری طرح اوقات فراغت فرزندان همکار، از جمله مواردی است که در این نشست پیرامون آنها بحث و تبادل به عمل آمده و تصمیم گیری شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار