فرماندار دره شهرگفت : به همه ارگان های دولتی ابلاغ شده که حق تبلیغ یا تخریب هیچ یک از دوطلبان انتخابات را ندارند و به هیچ وجه نباید از امکانات دولتی له یا علیه نامزدها استفاده کنند.
کد خبر: ۴۲۴۱۴۷
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۲ 14 May 2017
 با تاکید بر حفظ بی طرفی و رعایت امانتداری مسئولان و مجریان انتخابات گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان اتخاذ شده است.

به گزارش تابناک ایلام ؛ علی اکبرشفیع زاده  اظهار کرد: صیانت از آرای مردم و تلاش برای جلب مشارکت حداکثری مردم مهمترین وظیفه و کار مجریان و دست اندرکاران انتخابات است.
 
وی افزود: اعضای هیات های اجرایی و نظارت بر انتخابات در این شهرستان نیز بدور از جانب داری و فعالیت های حزبی و سیاسی در برگزاری انتخاباتی شکوهمند و فاقد هر گونه حاشیه و جنجال احتمالی اهتمام داشته باشند.
 
وی در خصوص مشارکت اقشار مختلف مردم شهرستان دره شهر در انتخابات پیش رو تاکید کرد: باید تمام کسانی که دغدغه اقتدار نظام و انقلاب را دارند با هر تفکر جناحی و سیاسی در این شرایط خود را موظف به مشارکت در انتخابات کنند.
فرماندار دره شهر گفت: با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر حضور همه آحاد جامعه در انتخابات، همه باید با انسجام و اتحاد و یکدلی در این عرصه مهم و سرنوشت ساز شرکت داشته باشند.
 
به گزارش ایرنا، شهرستان دره شهر در 120 کیلومتری جنوب شرقی ایلام دارای 2 بخش مرکزی و ماژین و 55 روستا است و براساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 95، 43 هزار و 878 نفر جمعیت دارد.
 
70 شعبه اخذ رای با 140 صندوق در روز جمعه 29 اردیبهشت برای جمع آوری آرای مردم این شهرستان در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا پیش بینی شده است.
 
از 140 صندوق اخذ رای 70 صندوق متعلق به انتخابات ریاست جمهوری و 70 صندوق نیز برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در نظر گرفته شده است.
 
از مجموع 70 شعبه اخذ رای در شهرستان دره شهر، 47 شعبه اخذ رای در مناطق روستایی و 21 شعبه ثابت و 2 شعبه سیار نیز در مناطق شهری مستقر می شود.
 
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان در سراسر کشور روز جمعه 29 اردیبهشت امسال برگزار می شود./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار