با پیگیری استاندار و با هدف آبرسانی به مناطق ملاشیه، پردیس و جنوب غرب گلستان در اهواز تصفیه‌خانه آب گروه ملی فولاد به شبکه آب شرب اهواز متصل شد
کد خبر: ۴۲۳۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۸ 13 May 2017
طرح اتصال تصفیه‌خانه آب گروه ملی به شبکه آب شرب اهواز با حضور استاندار خوزستان افتتاح شد.

طرح اتصال تصفیه‌خانه آب گروه ملی به شبکه آب شرب اهواز، امروز 23 اردیبهشت‌ماه با حضور استاندار خوزستان، نمایندگان اهواز در مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از مسئولان استانی به بهره‌برداری رسید.    

اجرای این طرح با هدف ارتقای فشار آب شرب مناطق جنوب غرب گلستان، ملاشیه و پردیس و اتصال شبکه آب این مناطق به شبکه آب شرب شهری است.

در این مراسم غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، کاظم الباجی و علی ساری نمایندگان اهواز در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از مدیران شرکت آبفا اهواز حضور داشتند.

فردوس کریمی مدیرعامل شرکت آبفای اهواز در حاشیه افتتاح این طرح اظهار کرد: با افتتاح این تصفیه‌خانه شاهد افزایش کمی و کیفی آب شرب مناطق پردیس و گلستان خواهیم بود و همچنین روزانه حدود 10 هزار مترمکعب آب به ظرفیت انتقال آب این مناطق اضافه خواهد شد، به همین دلیل هم کیفیت و هم کمیت آب ارتقا پیدا خواهد کرد.

وی افزود: در قالب تفاهم‌نامه‌ای بین آبفا و گروه ملی فولاد، مقرر شد از مازاد ظرفیت این تصفیه‌خانه برای آب شرب مناطق گلستان، پردیس و ملاشیه استفاده کنیم.

کریمی با اشاره به این‌که ظرفیت تصفیه‌خانه گروه ملی 30 هزار مترمکعب است، افزود: آب این تصفیه‌خانه قابل گسترش و قرار است در درخواست بعدی میزان انتقال آب تصفیه‌شده از این تصفیه‌خانه افزایش پیدا کند.
منبع: تابناک
برچسب ها: شریعتی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار