رییس اداره آموزش و پرورش آمل گفت: به مناسبت روز معلم 72 معلم نمونه شهرستانی در آمل تجلیل می شوند.
کد خبر: ۴۲۲۹۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱ 13 May 2017

 ایسنا مازندران، عباس مرزبند در نشست خبری با رسانه ها در آمل با بیان اینکه امروز دنیای مجازی بسیاری از اطلاعات دست به دست می‌شود و برخی خبرها نیز نادیده گرفته می‌شود، اظهار کرد: انتظار می‌رود خبرهای انتشار یافته از آموزش و پرورش دروغ و نفاق نباشد و تا به امروز نیز تلاش شده است تا جز صداقت در این عرصه موضوعی دیگر وجود نداشته باشد.
 
وی با بیان اینکه نباید مسائل سیاسی را به آموزش و پرورش وارد کرد، گفت: پرونده دانش آموز حادثه دیده پارک سرخ رود مراحل قانونی خود را می‌گذراند تا به نتیجه دقیق و منطقی برسد.
 
رییس اداره آموزش و پرورش آمل با اشاره به اینکه در هفته معلم با برنامه‌ریزی زنگ سپاس در همه مدارس و به صورت نمادین در دبیرستان امام جعفر صادق(ع) نواخته شد، خاطرنشان کرد: برگزاری همایش تجلیل از مقام معلم و پیشکسوتان در مجتمع فرهنگی و تفریحی اریکه آریایی با حضور هزار نفر از خانواده فرهنگی این شهرستان در روز پنجشنبه برگزار می‌شود که در این روز 72 معلم نمونه شهرستانی به همراه سه معلم استانی و 12 معلم ویژه آمل تجلیل می شوند.
 
مرزبند با بیان اینکه هم اکنون در این شهرستان 4 هزار و 400 فرهنگی پیشکسوت و بازنشسته حضور دارند که 492 نفر مستمری بگیر هستند، تصریح کرد: 4 هزار و 614 فرهنگی در 490 آموزشگاه و 2 هزار و 633 کلاس درس به آموزش 62 هزار و 230 دانش آموز می پردازند.
 
وی با اشاره به اینکه در سال تحصیلی کارهای مناسبی در این شهرستان صورت گرفته و برنامه‌ریزی خوبی برای کنکور سراسری انجام شد، یادآور شد: امسال در برگزاری همایش نخبگان 157 نخبه با کسب رتبه زیر 3 هزار در کنکور سراسری و بالاترین پذیرش در رشته تجربی تجلیل شدند.
 
مدیر اداره آموزش و پرورش آمل با بیان اینکه در سال تحصیلی امسال معاونت پرورشی در مسابقات فرهنگی، قرآنی و نماز ورود یافته و تلاش ویژه‌ای داشته است، خاطرنشان کرد: در این حوزه 20 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف فرهنگی قرآنی شرکت داشتند که 2 هزار برگزیده شدند و در مسابقات استانی حضور یافتند.
 
مرزبند با اشاره به اینکه هزار دانش آموز دختر و پسر به راهیان نور جنوب و غرب اعزام شدند، تصریح کرد: هزار دختر و پسر در مراسم اعتکاف دانش‌آموزی حاضر شدند و همچنین در در مسابقات زیست فناوری رتبه اول کشوری را به دست آورد.
 
وی با بیان اینکه جشنواره خوارزمی در شش بخش مقام استانی و کشوری به دست آوردند که به زودی اعلام می‌شود، افزود: چهار پروژه عمرانی آموزشی و پژوهشی نیمه‌کاره در آمل وجود داشت که با 50 درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجرا است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار