رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملایر با بیان اینکه جوانان ما با همه استعدادها و توانمندی‌هایشان نشاط کمتری دارند، تصریح کرد: اگر ما نشاط را یک هیجان مثبت در نظر بگیریم، متوجه می‌شویم که نشاط در میان جوانان ایرانی کم است.
کد خبر: ۴۲۲۴۱۴
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰ 11 May 2017
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملایر گفت: ایده ما از برگزاری جشن‌ها این است که مردم از برنامه‌های فرهنگی و هنری شاد استفاده کنند و فضای جامعه، فضایی با نشاط و مفرح باشد.

به گزارش ایسنا، غلامرضا جمالی‌زاده در جشن بزرگ هفته جوان در سینما فرهنگیان ملایر، با بیان اینکه دارای جامعه فرهنگی و اهل ذوق و هنر هستیم، اظهار کرد: صفت فرهنگی شهر ملایر نشأت گرفته از زحمات و تلاش علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی است و اگر می‌خواهیم این صفت باقی بماند باید همه دست به دست دهیم تا در این عرصه‌ها، کودکان و نونهالان ما نیز فعال و کوشا باشند.

وی با بیان اینکه جوانان ما با همه استعدادها و توانمندی‌هایشان نشاط کمتری دارند، تصریح کرد: اگر ما نشاط را یک هیجان مثبت درنظر بگیریم، متوجه می‌شویم که نشاط در میان جوانان ایرانی کم است.

جمالی‌زاده خاطرنشان کرد: در این راستا، وظیفه ما و دیگر نهادهای فرهنگی این است که با برنامه‌ریزی و اجرای مناسب طرح‌ها و برنامه‌های فرهنگی و هنری، برای ایجاد و گسترش فضای شاد و با نشاط در جامعه تلاش کنیم.

وی عنوان کرد: با جاری و ساری کردن چنین فضایی در محیط کار و زندگی ما بهتر می‌توانیم در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی در توسعه معارف دینی، قرآنی، هنری و ... گام برداریم.

در ادامه این مراسم، برنامه‌های شاد و متنوع هنری از قبیل نمایش، موسیقی، سرود، شعرخوانی و مسابقه به اجرا درآمد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار