محمد باقر قالیباف گفت؛
محمدباقر قالیباف با بیان اینکه عمیق ترین شادی این است که شغلی به جوان بدهیم، گفت: برخی می‌خواهند سوءاستفاده کنند و حرف از جنگ و تحریم می‌زنند اما باید بدانند که نباید این ملت را از جنگ و تحریم بترسانند
کد خبر: ۴۲۱۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۸ 09 May 2017
به گزارش تابناک خوزستان،محمدباقر قالیباف با بیان اینکه عمیق ترین شادی این است که شغلی به جوان بدهیم، گفت: برخی می‌خواهند سوءاستفاده کنند و حرف از جنگ و تحریم می‌زنند اما باید بدانند که نباید این ملت را از جنگ و تحریم بترسانند
 
وی عصر امروز در جمع مردم اهواز در مسجد ارشاد این شهر با بیان این مطلب افزود : در دولت مردم معتقدیم که داریم ، می توان و می شود .

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه با کمک مردم و تجار و تولید کنندگان پاک دست که مشغول به فعالیت و تلاش هستند می توان برای پیشرفت کشور تلاش کرد اظهارداشت : به مردم قول می دهم در روز اول کار دولت مردم به مانند تهران که برای طرح های مختلف تابلو زمان بندی گذاشتیم برای ایجاد پنج میلیون شغل نیز همین کار را انجام می دهیم .

محمد باقر قالیباف ادامه داد : باید برای حل مشکل بحران اقتصادی در کشور مردم را وارد میدان کنیم و از این ظرفیت بزرگ استفاده نماییم و نباید طوری باشد که وقتی برای دفاع از مملکت و ریختن خون و ایثارگری از مردم استفاده شود ولی در اقتصاد آنها را فراموش کنیم و فضا را در دست افرادی قرار دهیم که با سوء استفاده و رانت و متصل شدن به قدرت اقتصاد کشور را در دست گرفته و موجب بحران اقتصادی می شوند.

وی گفت : این چهار درصد دلالان زالوصفتی هستند که قیمت پایین محصول را از کشاورز خریداری می کنند و سپس با قیمت بالا در بازار به مردم می فروشند .

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه همین دولت در چهار سال پیش با وعده اینکه مشکلات را صد روزه حل می کند روی کار آمد و حالا پس از این مدت صداقت را زیر پا می گذارد و می گوید که نه چهارسال بلکه صد سال دیگر هم مشکلات حل نمی شود، افزود : این دولت شعار نشاط و امید به مردم و جوانان می دهد و این درحالی است که نشاط یک جوان به داشتن شغل می باشد.

قالیباف با اشاره به اینکه به ملت می گویند که سایه تهدید و جنگ را از سر کشور دور کردیم اظهارداشت : ما می گوییم که فقر و بیکاری و بحران اقتصادی تهدیدی برای مردم است وشما ها هستید که جوانان و مردم را معتاد و بیکار کردید و هرگز ملت ایران را تهدید و تحقیر نکنید.

وی ادامه داد : من امدم سایت کارانه را ایجاد کردم ولی همین دولت با شکایت و پیگیری این سایت را فیلتر کرد و آمد سایت کارورزی را ایجاد کرد و شب رای گیری به فکر افتادید که این سایت را ایجاد کنید .

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه خوزستان سرزمین مقدس و مشهد شهیدان والامقام است که بنا بر فرمایش حضرت امام خمینی (ره) دین خود را به اسلام ادا کرد گفت : چرا خوزستان با این همه امکانات و ذخایر بزرگ نفت ، گاز و کشاورزی و منابع خدادادی مردمش فقیر و بیکار باشند و طبق قانونی که سه درصد سهم نفت باید به آن داده شود حداقل آن را می دهید.

قالیباف افزود : در دولت مردم خوزستان قلب تپنده اقتصاد ، صنعت و اقتصاد خواهد بود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار