فرمانده نیروی انتظامی فارس،‌ شاخص‌های امینت در سطح این استان را مثبت و رو به رشد ارزیابی كرد.
کد خبر: ۴۲۱۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۵ 09 May 2017
تابناک فارس به نقل از ایکنا:سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده نیروی انتظامی فارس امروز، ۱۹ اردیبهشت‌ماه در مراسم تقدیر از برترین‌های فرماندهی انتظامی شهرستان شیراز، بیان كرد: نظم و انضباط و روحیه عالی كاركنان نیروی انتظامی در سطح استان فارس و به ویژه شهر شیراز ستودنی است.

وی با اشاره به توفیقات كسب شده توسط نیروی انتظامی استان، گفت: بحمد الهی شاخص‌های امنیت در سطح استان فارس مثبت و رو به رشد است.

فرمانده انتظامی استان فارس احساس امنیت در سطح استان فارس را بسیار بالا دانست و گفت: این احساس امنیت حاصل تلاش‌های جهادی نیروهای امنیتی، حمایت‌های مردم و هماهنگی مسئولان نهادهای مختلف است.

گودرزی همچنین گفت: كاركنان نیروی انتظامی با حضور مقتدرانه خود در همه صحنه‌ها و داشتن بصیرت و وجدان كاری، امنیت را به خوبی در استان برقرار كرده‌اند.

این مقام انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود كلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی را خط مقدم نیروی انتظامی در راه مبارزه با ناهنجاری‌های اجتماعی عنوان كرد و خطاب به كاركنان این مراكز انتظامی، گفت: با ارباب رجوع خوب برخورد كنید و هر آنچه را برای خود می‌پسندید، بر دیگران نیز روا دارید.

فرمانده انتظامی استان پشتوانه عظیم مردمی را افتخاری بزرگ برای مجموعه ناجا دانست و افزود: آحاد مردم همواره قدردان مجاهدت‌های كاركنان نیروی انتظامی در راستای تأمین نظم و امنیت هستند.

یوسف‌ ملك‌زاده، فرمانده انتظامی شهرستان شیراز نیز در این مراسم ضمن ارائه گزارشی مشروح از اقدامات و عمكرد كاركنان این فرماندهی، گفت: تعداد بسیار زیادی از مأموریت‌های انتظامی سطح استان، در شهر شیراز انجام می‌گیرد.

وی با بیان اینكه ۷۵ درصد از جرائم كل استان در شهر شیراز رخ می‌دهد، گفت: این موضوع حساسیت و سنگینی مأموریت‌های پلیس در شهرستان شیراز را نشان می‌دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار