مهندس بيژن زنگنه وزير نفت از شركت بهره برداري نفت و گاز آغاجاري بازديد و با مديرعامل و مديران اين شركت ديدار و گفت و گو كرد
کد خبر: ۴۲۰۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰ 08 May 2017
مهندس بيژن زنگنه وزير نفت از شركت بهره برداري نفت و گاز آغاجاري بازديد و با مديرعامل و مديران اين شركت ديدار و گفت و گو كرد.

اين بازديد عصر پنچشنبه ١٥ ارديبهشت با هدف بررسي وضعيت توليد و مسائل عملياتي انجام گرفت و دكتر غلامرضا شريعتي استاندار خوزستان و مهندس بيژن عالي پور مديرعامل شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب وزير نفت را همراهي كردند.

وزير نفت در نشستي با مجموعه مديريت شركت آغاجاري از تلاش و مجاهدت همه كاركنان كه در شرايط دشوار مناطق عملياتي مشغول به فعاليت هستند قدرداني و نيروهاي عملياتي را استوانه هاي مقاوم وزارت نفت خواند.

وي سربلندي امروز وزارت نفت در توليد نفت و صادرات بيش از ٢ ميليون بشكه نفت در روز  را مديون تلاش ها و زحمات شبانه روزي نيروهاي خدوم مناطق عملياتي عنوان كرد.

مهندس زنگنه در اين نشست استفاده از ظرفيت قراردادهاي نفتي و سرمايه گذاري خارجي را به عنوان يكي از مهم ترين راه هاي نوسازي تأسيسات و تجهيزات نفتي مورد تاكيد قرار داد.

وي وضعيت نيروهاي قراردادي را يكي از دغدغه هاي وزارت نفت برشمرد و گفت: تا كنون بيش از ده جلسه در اين خصوص تشكيل شده، كه در آينده وضعيت معيشتي آنان بهبود خواهد يافت.

در اين جلسه مهندس ابراهيم پيرامون مديرعامل شركت نفت و گاز آغاجاري نيز گزارشي از آخرين وضعيت توليد و تأسيسات اين شركت ارائه داد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار