نایب قهرمان پارالمپیک ریودوژانیرو در پرتاب وزنه کلاس F42 که به تازگی در رقابت‌های قهرمانی کشور عنوان نخست را کسب کرده از امکانات شهرستان خرم‌آباد انتقاد دارد.
کد خبر: ۴۲۰۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۵ 08 May 2017
سجاد محمدیان نایب قهرمان پارالمپیک ریودوژانیرو، درباره قهرمانی‌اش در پیکارهای قهرمانی کشور، اظهار کرد: چون ناظرهای کمیته بین‌المللی پارالمپیک(IPC) به محل برگزاری رقابت‌ها آمده بودند نسبت به دوره‌های قبل سطح بهتر بود. با پرتاب 14 متر و سه سانتی‌متر قهرمان شدم که 28 سانتی‌متر از پرتابم در پارالمپیک کمتر بود.


وی ادامه داد: چون رقابت‌های جهانی دو ماه آینده برگزار می‌شود با آمادگی کامل در رقابت‌ها شرکت نکردم و آمادگی کامل را برای رقابت جهانی گذاشته‌ام.


محمدیان با بیان اینکه سهمیه جهانی را کسب کرده است، افزود: در خرم‌آباد و زیرنظر مصطفی بهرامی تمرین می‌کنم که البته از لحاظ امکانات شرایط خوب نیست.


این ورزشکار معلول لرستانی با انتقاد از بی‌توجهی مسئولان استان، تصریح کرد: به ما قول دادند زمین پرتاب‌ها را چمن می‌کنند، سالن آکادمی پرتاب‌ها را تجهیز می‌کنند اما هیچ‌کدام از این وعده‌ها عملی نشد.


وی افزود: سالن آکادمی پرتاب‌ها فاقد امکانات اولیه است و حتی یک دوش حمام ندارد که پس از تمرین از آن استفاده کنیم.


محمدیان تأکید کرد: لرستان در بخش پرتاب‌های دوومیدانی معلولان، توانایی‌های زیادی دارد و حق ماست که از امکانات بیشتر و بهتری برخوردار باشیم و انتظار توجه بیشتری از مسئولان داریم.





منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار