الهی تبار گفت: بیش از ۱۰۰ مکان ورزشی ویژه بانوان و بیش از ۱۰۰ مکان ورزشی ویژه آقایان روزانه برای انجام ورزش‌های همگانی در سطح استان در اختیار ورزشکاران است و به ارائه خدمات می‌پردازد.
کد خبر: ۴۱۹۲۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱ 06 May 2017
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه همدان، یکی از استان های برتر کشور در زمینه ورزش های همگانی است، گفت: درحال حاضر 23 درصد جمعیت استان در ورزش های همگانی شرکت می کنند.

به گزارش ایسنا؛ محمدابراهیم الهی تبار در برنامه هماش پیاده وری خانوادگی صبح و نشاط که به میزبانی شهرستان ملایر اجرا و به طور زنده از شبکه 3 سیما پخش شد، افزود: سند برنامه ورزش همگانی تا سال 1414 تدوین و مقرر شده است عدد 23 درصد را به 50 درصد برسانیم.

وی با بیان اینکه درحال حاضر 450 هزار نفر در سطح استان در ورز ش های همگانی حضور دارند و به فعالیت مشغول هستند، خاطرنشان کرد: در این سند تلاش می شود این رقم به 900 هزار نفر برسد.

الهی تبار خاطرنشان کرد: بیش از 100 مکان ورزشی ویژه بانوان و بیش از 100 مکان ورزشی ویژه آقایان روزانه برای انجام ورزش های همگانی در سطح استان در اختیار ورزشکاران است و به ارائه خدمات می پردازد.

وی یادآور شد: امسال در استان 48 همایش پیاده روی برنامه ریزی شده که این همایش چهارمین همایش پیاده وری خانوادگی استان در سالجاری است و تا پایان سال 44 برنامه همایش پیاده روی برگزار خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار