امام جمعه ایوانکی:
امام جمعه ایوانکی گفت: چیزی از دولت در حوزه مسکن و اشتغال جوانان ندیدیم؛ امروز مردم گلایه دارند و از وضع موجود ناراضی هستند.
کد خبر: ۴۱۹۱۵۵
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷ 06 May 2017

مرتضی کشمیر در گفت‌وگوی اختصاصی با فارس درباره وضع معیشت مردم اظهار کرد: رئیس‌جمهور در صحبت‌های خود در حوزه اقتصادی گفتند که باید نمو و رشد اقتصادی را در سفره مردم دید؛ نه در آمارها و ارقامی که داده می‌شود.

وی تصریح کرد: وقتی در حوزه اقتصادی به سفره مردم نگاه می‌شود، مردم گلایه دارند و از وضع موجود در حوزه معیشتی و اقتصادی ناراضی هستند.

امام جمعه ایوانکی با تأکید بر اینکه طبق فرموده ارزشمند مقام معظم رهبری در راستای تحقق رونق اقتصادی حرکت جهادی لازم است، اضافه کرد: به حرکتی جهادی در راستای تحقق این امر نیاز داریم.

کشمیر با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال و رونق تولید به حرکت جهادی نیازدارد، تصریح کرد: این امور با تلاش و برنامه محقق می‌شود و می‌توانیم اشتغال و رونق تولید ملی را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه نگاه دولت‌ها باید به حمایت از تولید داخل باشد، اضافه کرد: دولت‌ها باید از ظرفیت‌های داخلی در راستای رونق اقتصاد استفاده کنند.

امام جمعه ایوانکی با تأکید بر اینکه برخورد بدی با مسکن مهر در دولت یازدهم شد، تصریح کرد: دولت باید هر اشکالی که مسکن مهر داشت، را برطرف و آن را اجرا می‌کرد.

کشمیر با اشاره به اینکه دولت در بحث مسکن عناوینی را بیان کرد؛ ولی در عمل چیزی از دولت در حوزه مسکن و اشتغال جوانان دیده نشد، اظهار داشت: قطعاً اقداماتی از سوی دولت در بحث اشتغال جوانان انجام‌ شده است، ولی پاسخگوی نیازهای جوانان نیست؛ هر سال یک میلیون شغل نیاز داریم و عملکرد دولت پاسخگو نبوده و به تلاش بیشتری نیازدارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار