معاون استاندارقم:
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری قم، بر لزوم ارتقاء سطح خدمات دفاتر پیشخوان و ضرورت واگذاری خدمات بیشتر از سوی دستگاه های دولتی به دفاتر تاکید کرد.
کد خبر: ۴۱۹۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۸ 31 May 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، ابراهیم ملکی درجلسه راهکارهای تقویت و حمایت از دفاتر پیشخوان و بررسی مشکلات موجود گفت: کارگروه دفاتر پیشخوان با عزم و اراده جدی در جهت رفع موانع و مشکلات مربوط به حوزه دفاتر پیشخوان گام های مهم و اساسی را برداشته است.

وی افزود: این کارگروه با ایجاد ارتباط و تعامل مثبت و مطلوب با سایر دستگاه ها در جهت ارتقاء سطح کیفی وکمی دفاتر تلاش می کند.

وی اظهار امیدواری کرد: تا در فضای مناسب بوجود آمده زمینه های رشد و ارتقاء دفاتر و در نتیجه حرکت در مسیر پیشرفت و بالندگی و بالا بردن کیفیت ارائه سرویس و رضایتمندی مردم و مشتریان از نوع و نحوه ارائه خدمات را شاهد باشیم. 

مدیرکل فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت استانداری قم و دبیر کاگروه دفاتر پیشخوان استان نیز دراین جلسه گزارشی از روند واگذاری خدمات دستگاه های خدمت دهنده به دفاتر پیشخوان و فعالیت های انجام شده در این خصوص ارائه کرد.

سپس مدیران دستگاه های اجرایی و کارشناسان حاضر در جلسه به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات در رابطه با مشکلات و معضلات موجود در حوزه دفاتر پیشخوان و ارائه راه کارهای تقویت و حمایت از دفاتر پیشخوان و برون رفت از مشکلات موجود در این حوزه پرداختند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار