رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه، بر لزوم جذب بانوان در سازمان بهزیستی طی برنامه ششم توسعه تاکید کرد.
کد خبر: ۴۱۷۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶ 03 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر ، سید قاسم جاسمی امروز چهارشنبه در گردهمایی مشاوران مدیران کل بهزیستی استان ها در امور بانوان که با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور، در محل در مجتمع فرهنگی- آموزشی بهزیستی کرمانشاه  برگزار شد، گفت: استان کرمانشاه در خصوص زنان جانباز رتبه اول کشور را دارد و همچنین نماد ایستادگی و مقاومت زنان در مقابل ارتش بعث تا دندان مسلح به یک زن کرمانشاهی از دیار گیلانغرب تعلق دارد.

وی افزود: اگر تربیت مادران قهرمان نبود که چنین فرزندان رشیدی را در دامن خود پرورش دهند، اکنون وضعیت نگران کننده ای را در جامعه داشتیم.

جاسمی خاطر نشان کرد: امروز که شاهد افتتاحیه گردهمایی مشاورین خانم در سراسر کشور هستیم باید حجم بیشتری از خانم ها در اداره بهزیستی به کار گرفته شوند چرا که نگاه دلسوزانه ای در جامعه دارند.

وی با اشاره به اینکه کارهای سخت افزاری بسیاری در طول دوران مقدس انجام داده است ابراز داشت: گاهی با نگاه به معلولیت ها وحشتی در دل می نشیند و نمی توان شرایط جسمی و روحی آنها را به درستی درک کرد.

نماینده مردم در مجلس اظهار داشت: یکی از سخت ترین مشاغل در سراسر کشور کار مددجویان و افرادی است که در مراکز بهزیستی مشغول فعالیت هستند.

وی یادآور شد: در این راستا در بحث نیروها در سنوات آینده و ۵ ساله ششم نگاه به جذب خانم ها در سازمان بهزیستی به صورت ویژه صورت گیرد.

جاسمی در پایان گفت: خدارا شاکریم که در استان کرمانشاه فردی در راس سازمان بهزیستی قرار دارد که فارغ از هرگونه مسائل خطی و جناحی تلاش می کند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار