شهردار شیراز وعده افتتاح دو پروژه بزرگ و مهم این شهر یعنی بزرگراه کوهسار مهدی و پل کابلی ولی عصر را داد.پروژه کوهسار را می توان به دردبخورترین پروژه شهری شیراز نامید.این پروژه در صورت تکمیل شدن تأثیر بسزایی در کاهش ترافیک شیراز خواهد داشت.
کد خبر: ۴۱۷۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۵ 02 May 2017
به گزارش تابناک فارس:شهردار شیراز گفت:این بزرگراه یکی از زیباترین محورهای ارتباطی درون شهری کشور به شمار می آید و در طراحی و اجرای آن تمام استانداردها در سطح بالا رعایت شده است.
 
او گفت: فاز دوم پروژه بزرگراهی کوهسار مهدی (عج) شامل یک راه ارتباطی 6 بانده، چهار تونل و تعداد زیادی پل های بزرگ و کوچک است که ارتباط بین بولوار جمهوری تا بولوار شهید چمران و میدان قصردشت را میسر خواهد کرد.
 
پاک فطرت افزود: این طرح از ورودی تقاطع جام جم در بولوار جمهوری آغاز می شود و با اتصال با پل شهدای جهاد و محور سپیدان، عملا شرق شیراز را به غرب و بزرگراه حسینی الهاشمی متصل می کند و در میانه مسیر نیز از طریق تونل های چمران از روی پل ایمان شمالی عبور کرده و تا تقاطع قصردشت، خیابان همت شمالی و تقاطع معلم و تقاطع رودکی امتداد می یابد و اتصال شمالی جنوبی شهر را نیز برقرار می سازد.
 
وی همچنین از افتتاح پل کابلی ولی عصر شیراز خبر داد و گفت: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار است بر روی این پل جشن بزرگ نیمه شعبان برگزار و همزمان نیز مراسم افتتاحیه با برافراشته شدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و آستان مقدس احمدی و محمدی(ع)  در ارتفاع 65 متری افتتاح شود. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار