مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در سفر یک روزه خود به شهرستان رامهرمز ضمن بازدید از ظرفیت های فرهنگی و هنری این شهرستان به بررسی مسائل و مشکلات حوزه فرهنگ و هنر شهرستان رامهرمز پرداخت
کد خبر: ۴۱۷۱۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳ 02 May 2017
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در سفر یک روزه خود به شهرستان رامهرمز ضمن بازدید از ظرفیت های فرهنگی و هنری این شهرستان به بررسی مسائل و مشکلات حوزه فرهنگ و هنر شهرستان رامهرمز پرداخت.

 محمد جوروند به همراه معاونان و روسای ادارات ستادی به شهرستان رامهرمز سفر کرد.

وی در این سفر پتانسیل و ظرفیت های فرهنگی و هنری شهرستان رامهرمز را بررسی کرد و با برگزاری نشست ها و دیدارهای متعدد با فعالان فرهنگی و هنری این شهرستان، از اهتمام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برای رفع مشکلات هنرمندان و فعالان فرهنگی خبر داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در این راستا در نشست های مشترکی با اصحاب رسانه، مدیران کانون‌های آگهی و تبلیغات، چاپخانه‌ها، هنرمندان پیشکسوت و بازنشستگان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامهرمز دیدار  و در شورای فرهنگ عمومی این شهرستان نیز شرکت کرد.

جوروند پیش از این نیز در سفری به شهرستان شوش، حمایت خود را از هنرمندان و فعالان فرهنگی این شهرستان اعلام و برای رفع مشکلات حوزه فرهنگ و هنر شهرستان شوش قول مساعد داد.

توجه به فعالان فرهنگی و هنری شهرستان ها و تلاش برای رفع مشکلات و تامین شرایط مناسب و بستر لازم برای فعالیت، از مواردی است که مورد اهتمام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفته است.

منبع: تابناک
برچسب ها: محمد جوروند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار