رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: از یک هزار و ۸۰۳ واحد تولیدی معرفی شده به بانک‌های عامل تا کنون ۷۷۰ واحد تولیدی تسهیلات رونق تولید دریافت کردند.
کد خبر: ۴۱۶۵۹۱
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶ 01 May 2017

به گزارش تابناک سمنان به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان،بهروز اسودی ضمن اشاره به برگزاری پنجاه و ششمین جلسه کار گروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان اظهار داشت: ۷۷۰ واحد تولیدی استان در حدود ۴۱۷ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید دریافت کرده اند که ۹۴ درصد از سهم استانی است.

بهروز اسودی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان

وی با بیان اینکه از ۷۷۰ واحد تولیدی دریافت کننده تسهیلات، ۱۹۰ واحد مربوط به بخش صنعت و ۵۸۰ واحد مربوط به بخش واحد مربوط به بخش کشاورزی است، گفت: سهم صنعت استان ۳۱۷ میلیارد تومان و سهم کشاورزی ۱۰۰ میلیارد تومان بوده است.

دبیر کارگروه رفع موانع تولید استان سمنان تصریح کرد: تاکنون از ۱۵۱ واحد تولیدی صنعتی دریافت کننده تسهیلات رونق تولید و نحوه هزینه کرد تسهیلات، نظارت انجام شده است که ۷۹ درصد از تعداد کل واحدهای صنعتی دریافت کننده تسهیلات را شامل می شود.

اسودی با اشاره به تحقق ۷۰ درصدی اشتغال پیش بینی شده در تسهیلات رونق تولید، تاکید کرد: طی نظارت های صورت گرفته از واحدهای تولیدی صنعتی دریافت کننده تسهیلات رونق تولید، یک هزار و ۴۹ فرصت شغلی جدید با پرداخت این تسهیلات در بخش صنعت استان ایجاد شده است.

وی افزود: اشتغال قبل از پرداخت تسهیلات در واحدهای صنعتی چهار هزار و ۴۰۵ نفر بوده است که با پرداخت تسهیلات این رقم تاکنون به پنج هزار و 454 نفر افزایش یافته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان همچنین از بررسی مشکلات چهار واحد تولیدی در استان در امور مربوط به بانکی و تسهیلات، مالیات، تامین اجتماعی و زیربنایی در این جلسه خبر داد و با اشاره به اجرایی شدن ۵۳ درصد از مصوبات این گروه گفت: تا کنون مشکلات ۳۶۳ واحد تولیدی استان بررسی و برای رفع موانع پیش رو ۸۷۰ مصوبه به تصویب اعضای کار گروه رسیده است.

اسودی با اشاره به دیگر دستور کار این جلسه گفت: دراین نشست گزارشی از عملکرد بانک های عامل استان در پرداخت تسهیلات رونق تولید و کمیته پایش و نظارت تسهیلات رونق تولید ارائه شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار