رئیس اتاق بازرگانی و صنایع ایران و چین:
رئیس اتاق بازرگانی و صنایع ایران و چین گفت: دولت باید جلوی واردات خودروهای خارجی را بگیرد و تعرفه واردات کالا به کشور افزایش یابد.
کد خبر: ۴۱۶۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹ 01 May 2017

به گزارش تابناک سمنان، اسدالله عسگراولادی امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با فارس درباره وضع روابط ایران و چین اظهار کرد: به هیچ عنوان نباید کالاهای مشابه تولید داخل، از خارج وارد ایران اسلامی شود.

وی ادامه داد: واحدهای تولیدی و صنعتی کشور را باید برای تولید کالاهای مصرفی در داخل کشور تقویت کنیم تا نیاز کشور در این حوزه را از خارج وارد نکنیم.

رئیس اتاق بازرگانی و صنایع ایران و چین با بیان اینکه باید جلوی واردات خودرو را بگیریم، تصریح کرد: متأسفانه در خیابان‌های تهران و شهرهای مختلف خودروهای گران‌قیمت خارجی زیاد مشاهده می‌شود و نباید اجازه ورود این خودروها را داد.

عسگراولادی با اشاره به اینکه با این روش‌هاست که می‌توانیم با حمایت از تولید ملی و به تبع آن اشتغال‌زایی با تکیه بر اقتصاد مقاومتی روی پای خود بایستیم، افزود: با افزایش تعرفه واردات باید جلوی ارزانی واردات انواع کالا را به داخل کشور گرفته و آن را ساماندهی کنیم.

وی اظهار کرد: توجه به تولید ملی، رونق اقتصادی را به همراه دارد و کاهنده درصد بیکاری در جامعه است.

رئیس اتاق بازرگانی و صنایع ایران و چین افزود: این امر به اقتصاد کشور رونق می‌بخشد و مبارزه جدی با قاچاق کالا و ساماندهی واردات از دیگر راه‌کارهای لازم برای تحقق سیاست ارزشمند اقتصاد مقاومتی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار