مسئول کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات شهرستان اهواز؛
مسئول کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات شهرستان اهواز با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا در 29 اردیبهشت ماه جاری گفت:دستگاه های اجرایی شهرستان جهت برگزاری انتخابات باشکوه همکاری کنند
کد خبر: ۴۱۶۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲ 01 May 2017
مسئول کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات شهرستان اهواز با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا در 29 اردیبهشت ماه جاری گفت:دستگاه های اجرایی شهرستان جهت برگزاری انتخابات باشکوه همکاری کنند.

عبدالحمید فخاری مقدم معاون برنامه ریزی فرماندار  و مسئول  کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات شهرستان اهواز  روز یکشنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه انتخابات یک امر ملی است و باید به خوبی انجام شود، افزود:متاسفانه برخی از دستگاه ها از لحاظ پشتیبانی جهت برگزاری انتخابات کوتاهی کرده اند و برای برگزاری انتخابات نیازمند همکاری  همه دستگاه های اجرایی است.

وی همکاری و پشتیبانی دستگاه ها در اجرای انتخابات را یک تعهد قانونی دانست و گفت:مدیرانی که به وظایف خود در اجرای انتخابات عمل نمی کنند به مراجع قضایی معرفی می کنیم.

معاون برنامه ریزی فرماندار اهواز افزود: کمک کردن در برگزاری انتخابات باید در اولویت کارهای دستگاه های اجرایی قرار گیرد تا در برگزاری انتخابات با مشکلات روبرو نشویم.

فخاری مقدم در ادامه با اشاره به اینکه اکثر شعب انتخابات در مساجد و حسینیه ها هستند بر تجهیز سیستم سرمایشی و دیگر امکانات از سوی اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان اهواز تاکید کرد.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان نیز در ادامه این جلسه به ویژگی های انتخابات اشاره کرد و گفت: سلامت انتخابات،فضای امنیت در سطح جامعه،رقابت صحیح،اخلاق مدار و بر اساس قانون ارزش ها از جمله ویژگی ها و اصول یک انتخابات است که باید رعایت شوند.

ابوالحسن معماری ادامه داد:مقامات اجرایی و نظارت به هیچ وجه نمی توانند له یا علیه فردی در انتخابات تبلیغ کنند و کسانی که خلاف این قانون رفتار کنند، مجرم شناخته می شوند.


وی با اشاره به وظیفه نظارتی شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری، اضافه کرد: هیات های نظارت استان بر عملکرد و فعالیت های استانداری، فرمانداران، بخشداران و هیات های اجرایی نظارت می کنند که این نظارت بر اساس قانون انتخابات و آیین نامه اجرایی آن صورت می گیرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اهواز انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، 29 اردیبهشت برگزار می شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار