دادستان عمومي و انقلاب مرکز استان مازندران گفت: تاکنون 15 مورد تخلف انتخاباتي در سطح استان گزارش شده و در دادسراهاي استان مورد پيگيري قرار گرفته است.
کد خبر: ۴۱۵۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶ 30 April 2017
 مهر، حجت الاسلام اسدالله جعفري صبح يکشنبه در جلسه ستاد پيشگيري و رسيدگي به تخلفات انتخاباتي با تاکيد بر ممنوعيت استفاده از هرگونه امکانات و اموال دولتي براي تبليغات کانديداها، به برخي تخلفات صورت گرفته در اين خصوص اشاره و تصريح کرد: دستگاه قضايي در استان مازندران مکلف به انجام مر قانون است و بر بحث مشارکت حداکثري و ايجاد شور انتخاباتي نيز تاکيد ويژه اي دارد.
 
اين مقام قضايي با اشاره به محورهاي اصلي فعاليت در حوزه انتخابات، اظهار کرد: براي تحقق منويات مقام معظم رهبري و سياست‌هاي کلي مربوط به انتخابات، دستگاه قضايي در حوزه‌هاي پيشگيري، رسيدگي و برخورد قضايي اقدام مي‌نمايد و قطعاً هرگونه تخلفات و جرائم در حوزه انتخابات رصد و پيگيري خواهد شد.
دادستان مرکز مازندران با بيان اينکه فعاليت‌هاي فضاي مجازي در رصد دستگاه قضايي و ادارات ذيربط قرار دارد، تاکيد کرد: طي روزهاي گذشته جلسه بسيار خوبي نيز با مديران کانال‌هاي تلگرامي استان مازندران برگزار و تذکرات لازم در اين خصوص ارائه شده است.
حجت الاسلام جعفري خاطرنشان کرد: اقدامات لازم در بحث امنيت انتخابات انجام گرفته و دادستان‌هاي حوزه‌هاي قضايي مازندران بر برگزاري سالم انتخابات و رعايت دقيق قانون، نظارت کامل دارند.
منبع خبر: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار