معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی:
معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی گفت:هیات های اجرایی حتی یک نفر را بدون مستندات قانونی رد صلاحیت نکردند.
کد خبر: ۴۱۵۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷ 30 April 2017
به گزارش تابناک رضوی، سید جواد حسینی در نشست ستاد انتخابات استان که در فرمانداری مشهد برگزار شد اظهارکرد:  آموزش مردم و دست اندرکاران امر انتخابات در هشت شهر نیشابور، سبزوار، کاشمر، قوچان، تربت جام، چناران، تایباد و تربت حیدریه که انتخابات به صورت الکترونیکی در آنها انجام می شود، به صورت جدی و موثر دنبال شده است. 

وی تامین تجهیزات و امکانات مورد نیاز برای برگزاری انتخابات در این هشت شهر را از دیگر مباحث مهم خواند و گفت : بخشی از این تجهیزات تامین و قسمتی دیگر باید خریداری شود.

حسینی با بیان اینکه مجریان انتخابات باید از حقوق تمامی انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان با هر گرایش سیاسی دفاع کنند، افزود: در حوزه اجرای قانون به این امر موظف هستیم و به اندازه سر سوزنی گرایش سیاسی افراد برای ما مهم نیست. 

وی با یادآوری ارتقای کمی و کیفی ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراها اظهار کرد : هیات های اجرایی در موعد مقرر تشکیل و بررسی صلاحیت ها را انجام داد و حتی یک نفر را بدون مستندات قانونی رد صلاحیت نکرد. 

حسینی با تاکید بر اینکه در این میان اطلاعات افراد و پرونده های آنان به هیچ عنوان نباید انتشار یابد گفت: انتقال پرونده ها به بیرون از فرمانداری ها و بخشداری ها جزو خطوط قرمز است و نباید اطلاعات شخصی افراد به بیرون درز کند. 

وی تاکید کرد: افتخار ما آن بود که یک نفر را در هیات های اجرایی بدون دلیل رد نکرده ایم و حتی یک مخالف و منتقد دولت به دلیل گرایش سیاسی رد صلاحیت نشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار