به گفته مدیر حج و زیارت استان همدان، در سال جاری یک‌هزار و 510 نفر در قالب 11 کاروان حج تمتع از استان همدان به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۴۱۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸ 31 May 2015

مدیر حج و زیارت استان همدان گفت: در سال جاری یک‌هزار و 510 نفر در قالب 11 کاروان حج تمتع از استان همدان به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

به گزارش فارس؛ محسن ساغرچی اظهار داشت: در سال جاری یک‌هزار و 510 نفر در قالب 11 کاروان حج تمتع از استان همدان به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

وی گفت: 12 جلسه آموزشی برای این تعداد زائر انجام شده که برنامه‌ریزی برای اعزام این تعداد در حال انجام است و مبالغ باقی مانده این حجاج هم واریز شده است.

نیمه دوم شهریور اعزام زائران همدانی به حج تمتع

مدیر حج و زیارت استان همدان ادامه داد: اعزام زائران حج تمتع استان از نیمه دوم شهریور ماه خواهد بود که 9 کاروان مدینه دوم از همدان و دو کاروان مدینه قبل از تهران اعزام خواهند شد. از تعداد یک‌هزار و 510 نفر زائر حج تمتع 802 نفر آقا و بقیه خانم هستند که در حال آموزش‌های جداگانه هستند.

ساغرچی افزود: اعزام 9 کاروان حج تمتع استان همدان از فرودگاه همدان خواهد بود، برنامهریز‌ها انجام شده و در فرودگاه همدان هیچ مشکلی نداریم.

وی در پایان سخنانش در خصوص چگونگی برنامه اعزام حج عمره بیان داشت: اعزام به حج عمره لغو شده و هتل‌هایی که برای این بحث در اختیار ایران بود را پس دادیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار