در سه سال گذشته
عاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: 870 هزار نفر در طرح ملی حفظ قرآن این سازمان در سه سال گذشته شرکت کرده اند.
کد خبر: ۴۱۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۰ 31 May 2015
به گزارش تابناک اصفهان، حجت الاسلام شرفخانی روز شنبه در گفتگو با ایرنا افزود: این افراد از یک تا سه جزء از قرآن را تاکنون حفظ کرده اند.

وی با اشاره به شرکت 300 هزار نفر در آزمون سراسری حفظ قرآن کریم در کشور در سال گذشته اظهار کرد: بر اساس تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر تربیت 10 میلیون حافظ قرآن کریم، سازمان اوقاف با طراحی یک برنامه 10 ساله، تربیت حافظان قرآن را در برنامه کار خود قرار داده است.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به اهمیت قرآن کریم برای سعادت انسان تصریح کرد: بهترین راهکار برای واکسینه کردن جامعه در برابر توطئه های دشمنان، تمسک به قرآن و استفاده از دستورات قرآن در زندگی است.

شرفخانی با بیان اینکه قرآن کریم در تسکین مشکلات و آسیب های اجتماعی و رهایی جامعه از مشکلات اجتماعی موثر است، تصریح کرد: قرآن بهترین مسکن روحی و روانی برای اختلافات خانوادگی زوج های جوان است.

وی با اشاره به اینکه در آستانه رحلت امام خمینی(ره) قرار گرفته ایم، گفت: انقلاب به برکت تلاش های رهبر کبیر و رشادت های شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی شکل گرفت و در سایه این انقلاب بزرگ اسلامی شاهد گسترش معارف اسلامی و قرآنی هستیم.

وی بهره گیری امام خمینی (ره) از قرآن را الگویی برای ملت ایران و سایر ملت های جهان دانست و افزود: امام با بهره گیری از قرآن کریم انقلاب اسلامی را شکل داد و همیشه در ابعاد مختلف زندگی از قرآن بهره می برد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار