تابناک: دبیر هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان اصفهان گفت: مسابقات بسکتبال با ویلچر قهرمانی استان اصفهان با قهرمانی تیم مخابرات به پایان رسید.
کد خبر: ۴۱۳۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۱ 10 February 2015

به گزارش تابناک محمدصادق پسندیده امروز در گفت‌‌و‌گو با فارس اظهار کرد: مرحله پایانی مسابقات بسکتبال با ویلچر قهرمانی استان اصفهان گرامیداشت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بعد از ظهر دوشنبه 20 بهمن ماه جاری در مجموعه ورزشی ایثار برگزار شد.

وی با بیان اینکه دو تیم مخابرات اصفهان و ایثار به فینال این مسابقات راه پیدا کردند، اضافه کرد: در فینال و در پایان یک بازی جذاب تیم مخابرات با شکست حریف خود به عنوان قهرمانی دست یافت و تیم نجف‌آباد نیز با غلبه بر خمینی‌شهر بر سکوی سومی ایستاد.

دبیر هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان اصفهان تصریح کرد: در این دوره از مسابقات هشت تیم حضور داشتند که در دو گروه با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی با بیان اینکه ترتیب با مشخص شدن سه تیم برتر مسابقات بسکتبال با ویلچر قهرمانی استان اصفهان دفتر این رقابت‌ها در آستانه یوم‌الله 22 بهمن بسته شد، ادامه داد: در مراسم اختتامیه این مسابقات مسئولان اداره کل ورزش و جوانان، بنیاد شهید و امور ایثار‌گران استان اصفهان، هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین و پیشکسوتان رشته بسکتبال حضور داشتند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار