یگان های نمونه نیروهای مسلح در خوزستان همزمان با گرامیداشت روز ارتش، با انجام رژه در اهواز، آمادگی نظامی خود را به نمایش گذاشتند
کد خبر: ۴۱۰۱۲۵
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰ 19 April 2017
در این آیین  علاوه بر رژه یگان های نظامی و انتظامی پیاده از مقابل جایگاه، رژه نیروهای مسلح خوزستان در روز ارتشتوان نظامی نیروهای مسلح در خوزستان از جمله ارتش جمهوری اسلامی در منطقه جنوب غرب، با رژه ادوات، تجهیزات و سلاح های سنگین و نیمه سنگین، و نیز خودروهای سبک و سنگین و موتوری با آرایش نظامی از مقابل جایگاه به نمایش گذاشته شد.

فرمانده ارشدارتش در جنوب غرب کشور در این آیین سخنانی اظهار کرد: به برکت خون شهدا و تلاش نیروهای ایثارگر ارتش، نقطه صفر مرزی خوزستان از امنیت پایداری برخوردار بوده و در 50 متر مانده به میله های مرزی فعالیت های اقتصادی و کشاورزی به خوبی انجام می شود.

امیرسرتیپ دوم علی ظریفی یگانه گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از پیام تاریخی امام خمینی(ره) در سال 1358 ، حمایت خود را از انقلاب اسلامی اعلام کرده و در روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی به خوبی توانست پاسخ پیام  امام خمینی(ره) را داده و وفاداری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی با خون پاک شهدا به اثبات برساند.

وی افزود: درهمان روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی،گروهک های مختلف ضد انقلاب در نقاط مختلف کشور به دستور استکبار جهانی ضد نظام به مبارزه برخاستند ، اما ارتش به خوبی توانست این مناطق را از وجود نیروهای ضد انقلاب پاکسازی کند.

فرمانده ارتش در جنوب غرب کشور بیان کرد: اکنون ارتش جمهوری اسلامی ایران، ارتشی ولایتمدار و به عنوان بازوی توانمند ولایت همدوش برادران هم رزم سپاه و نیروی انتظامی این آمادگی را دارد که از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی بنا به رهنمودهای فرمانده کل قوا در تمامی نقاط ایران و جهان هر ماموریتی را عهده دار شود.

در آیین رژه یگانهای تخصصی و نمونه نیروهای مسلح که  امروز  در بلوار قدس اهواز برگزارشد چند  نفر از چتربازان ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز با پریدن از بالگردهایی که بر فراز آسمان به پرواز در آمده بودند، پس از انجام حرکات نمایشی مقابل جایگاه فرود آمدند.

در این آیین استاندار خوزستان، فرمانده ارشد ارتش در جنوب غرب کشور، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، فرمانده نیروی انتظامی استان، و جمعی از فرماندهان ارشد نظامی ارتش ، نیروی انتظامی، سپاه و بسیج ، مسئولان استانی و نیز مردم حضور داشتند.

منبع: تابناک
برچسب ها: علی ظریفی یگانه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار