ارتش بر اساس تهدیدهای احتمالی دشمن همواره از نظر تجهیزات به روز می شود
کد خبر: ۴۰۹۷۵۶
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴ 18 April 2017
 فرماندهی قرارگاه منطقه ای و ارشد ارتش در جنوب غرب کشور دیروز در نشست خبری  به مناسبت 29 فرودین ماه و روز ارتش در اهواز گفت: ارتش جمهوری اسلامی، آمادگی بالایی در دفاع از مرزهای میهن داشته و متناسب با تهدیدهای احتمالی دشمن از نظر تجهیزات و امکانات خود را به روز می کند.

  امیر سرتیپ دوم علی ظریفی افزود : ارتش تا قبل از انقلاب اسلامی در اختیار رژیم منحوس پهلوی بود و آمریکا نیزدر آن دوران از توانمندی ارتش برای حفظ منافع خود در منطقه استفاده می‌کرد.

وی ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی با پیوستن به مردم تاثیربسزایی درپیروزی انقلاب داشت و این همبستگی یکی از عوامل موثری بود که منافع استکبارجهانی را تامین  می کرد


فرماندهی قرارگاه منطقه ای و ارشد ارتش در جنوب غرب کشوربا توجه به اینکه  پیوستن ارتش به مردم برای آمریکا گران تمام شد گفت :  این در حالی بود که استکبار جهانی انتظار داشت نیروهای ارتش در مقابل مردم قرار گرفته و از منافع این کشور در ایران دفاع کنند.

وی افزود : همچنین ارتش جمهوری اسلامی در منطقه غرب کشور در دوران دفاع مقدس نیز در کنار نیروهای بسیج و سپاه نقش سرنوشت سازی در دفاع از مرزهای کشور ایفا کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار