در این دیدار که عصر جمعه با حضور جمعی از علاقه مندان به این رشته ورزشی در ورزشگاه ساحلی شهرداری رودسر برگزار شد تیم خزر این شهر موفق شد با نتیجه پر گل چهار بر دو حریف خود را شکست دهد.
کد خبر: ۴۰۹۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲ 30 May 2015
به گزارش تابناک گیلان ،  در این دیدار که عصر جمعه با حضور جمعی از علاقه مندان به این رشته ورزشی در ورزشگاه ساحلی شهرداری رودسر برگزار شد تیم خزر این شهر موفق شد با نتیجه پر گل چهار بر دو حریف خود را شکست دهد.

بازی در وقت نخست 12دقیقه ای مفید بدون اینکه گلی از خط دروازه ها عبور کند به پایان رسید، هر چند در این نیمه تیم میزبان چندین بار تا آستانه فرو ریختن دروازه حریف پیش رفتند اما نتیجه ای در بر نداشت.

با شروع وقت دوم بازی باز هم این تیم میزبان بود که فشار بیشتری روی دروازه حریف ایجاد کرد و محسن فکوری بازیکن خزر رودسر با استفاده از غفلت مدافعان حریف اولین گل را وارد دروازه تاک تیران اصفهان کرد.

وقت دوم بازی با همین برتری شکننده یک بر صفر به سود تیم خزر رودسر پایان یافت.

با آغاز وقت سوم بازی تیم تاک تیران اصفهان صاحب یک ضربه پنالتی شد که این ضربه را هادی فرهمند بدور از دسترس دروازه بان خزر رودسر به گل تبدیل کرد و همه چیز از نو آغاز شد تا اینکه دو دقیقه بعد محسن فکوری که چهره شاخص این دیدار بود باز هم تیمش را پیش انداخت و دو بر یک از حریف خود پیش افتادند ،در ادامه کامران موسی زاده مدافع پیش تاخته خزر رودسر با یک شوت زیبا و مهار نشدنی سومین گل را وارد دروازه میهمان کرد اما اصفهانی ها باز هم یکی از گلهای خورده را جبران کردند این گل را یاسر بیژنی وارد دروازه خزر رودسر کرد.

بازی دقایق پایانی خود را طی می کرد که محمد صادق دهقان چهارمین گل تیمش را وارد دروازه میهمان کرد و این بازی سر انجام با برتری چهار بر دو به سود تیم خزر رودسر به پایان رسید.

خزر رودسر با این برد هشت امتیازی شد و تاک تیران اصفهان در امتیاز سه باقی ماند.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی تاک تیران اصفهان پس از پایان بازی در گفتگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: بازی بسیار خوب و تماشاگر پسند از هر دو تیم شاهد بودیم و در واقع هر دو تیم خوب کار کردند اما ما نتیجه را به حریف واگذار کردیم.

حمیدرضا دادخواه افزود: بازیکنان ما در ضربات نهایی دقت لازم را نداشتند و همین باعث شد از موقعیت های بدست آمده خوب استفاده نکنیم .

سرمربی تیم فوتبال ساحلی خزر رودسر هم اظهار کرد: بازی از لحاظ فنی خوب نبود اما از نظر امتیاز توانستیم نتیجه لازم را بدست آوریم.

محسن نصرالله زاده افزود: این برد باعث شد در بالای جدول قرار بگیریم.

وی اضافه کرد: تیم حریف از حیث انسجام تیمی خوب بود و به سختی گل می خوردند، آنها با دفاع چند لایه و متمرکزی که داشتند کار را کمی برای ما سخت کردند اما خوشحالم توانستیم هر سه امتیاز لازم را کسب نماییم.

در هشتمین دوره رقابت های فوتبال ساحلی کشور 13تیم حضور دارند که در یک گروه با یکدیگر به رقابت می پردازند که در ادامه پنج تیم برتر در مرحله نهایی بصورت رفت و برگشت با یکدیگر مسابقه می دهند تا قهرمان لیگ مشخص شود.

شهرستان رودسر در شرق مرکز استان گیلان قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار