مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان بر ضرورت توجه ویژه به هنرمندان و حمایت از فعالیت‌های هنری تاکید کرد.
کد خبر: ۴۰۹۵۱۹
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲ 18 April 2017
 محمد جوروند در نخستین جلسه شورای اداری سال ٩٦ که در سالن جلسات این اداره برگزار شد، اظهار کرد: فعالیت‌های فرهنگی هنری ادارات ارشاد اسلامی شهرستان‌ها باید از لحاظ کمی و کیفی افزایش یابد.

وی با بیان اینکه ادارات ارشاد اسلامی شهرستانی باید چشم و چراغ اداره کل باشند، بر ضرورت ارتباط مستمر این ادارات با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تاکید کرد.

جوروند گفت: در راستای انسجام بیشتر و عملکرد بهتر در حوزه فعالیت های فرهنگی هنری، هر مدیر شهرستانی باید با معاون و مدیر مربوطه در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در ارتباط باشد.

وی همچنین با اشاره به اهمیت فعالیت های فرهنگی هنری در شهرستان ها تاکید کرد: ادارات شهرستانی با فرمانداران و امام جمعه شهرستان در تعامل باشند و برای جذب اعتبارات فرهنگی در کمیته های برنامه ریزی تلاش کنند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان خاطر نشان کرد: سیاست کاری ما این است که با فرمانداران و ائمه جمعه در ارتباط و تعامل باشیم و این سیاست در شهرستان‌ها نیز باید به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد.

وی همچنین به ضرورت توسعه فعالیت های رسانه ای ادارات ارشاد اسلامی شهرستان ها تاکید کرد و گفت: انعکاس اخبار و فعالیت های فرهنگی شهرستان ها و ارتباط با مطبوعات نباید فراموش شود.

جوروند در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به ضرورت توجه ویژه به هنرمندان در بخش های مختلف، افزود: سرکشی به هنرمندان وظیفه ذاتی ماست و نباید فراموش شود.

وی خاطر نشان کرد: برای توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری، همدلی با هنرمندان و حمایت از فعالیت های آنان در بخش های مختلف مورد تاکید است.

منبع: تابناک
برچسب ها: محمد جوروند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار