فرمانده انتظامی استان سمنان خبر داد
فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف 6 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در گرمسار و رهایی گروگان و دستگیری گروگان‌گیران در کمتر از ۱۲ ساعت در سمنان خبر داد.
کد خبر: ۴۰۹۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۰ 17 April 2017

به گزارش تابناک سمنان، سردار روح‌الامین قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: مأموران یگان امداد فرماندهی انتظامی گرمسار در حین گشت‌زنی در شهرک صنعتی فجر به یک دستگاه تریلر و یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند.

وی تصریح کرد: پس از صدور دستور توقف توسط مأموران، راننده خودروی پژو با پیچیدن مقابل خودروی پلیس با آن برخورد می‌کند.

فرمانده انتظامی استان سمنان افزود: بعد از این برخورد، مأموران دستور ایست داده که متخلفان توجه نکرده و اقدام به فرار می‌کنند و با هوشیاری مأموران و شلیک چهار گلوله به لاستیک دو خودرو آنان را متوقف و در بررسی از تریلر مقدار 6 هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و ضبط می‌شود.

رهایی گروگان و دستگیری گروگان‌گیران در کمتر از ۱۲ ساعت

فرمانده انتظامی استان سمنان همچنین گفت: مأموران پلیس آگاهی سمنان در یک عملیات ضربتی فردی ۲۳ ساله را که ساعت دو بامداد ربوده شده بود، آزاد کردند.

قاسمی بیان کرد: در پی تماس خانواده‌ای با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در ساعت دو بامداد امروز و اعلام فقدانی فرزند ۲۳ ساله خود و بعد از آن، تماس گروگان‌گیران و درخواست مبلغ 100 میلیون ریال برای آزادی او، کارآگاهان پلیس آگاهی سمنان در یک عملیات ضربتی در ساعت ۱۶ فرد ربوده شده را آزاد کردند.

وی تصریح کرد: در این عملیات، پنج نفر گروگان‌گیر که یکی از آنها خانم است، دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان افزود: بررسی برای علت و انگیزه از این ربایش در حال پیگیری کارآگاهان پلیس است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار