رئیس خانه احزاب ایران:
رئیس خانه احزاب ایران گفت: از حزب مستقل و اعتدال‌ ایران وارد انتخابات شدم؛ رئیس‌جمهور آینده باید بداند که اقتصاد مهم‌ترین مسأله در کشور است.
کد خبر: ۴۰۸۸۴۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷ 17 April 2017

به گارش تابناک سمنان، قدرت‌الله حشمتیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار کرد: رئیس‌ دولت در اصل رئیس‌جمهور ملت ایران است و احزاب هم جزئی از مردم ایران هستند.

رئیس خانه احزاب ایران تصریح کرد: رئیس‌جمهور باید اشرافیت کامل به امور داخلی و جامعه داشته باشد و مشکلات را بشناسد؛ از اصول قانون اساسی پیروی کند و مدیر و مدبر بودن آن اثبات‌شده باشد.

حشمتیان با تأکید بر اینکه رئیس‌جمهور باید دردآشنای مردم باشد، اضافه کرد: رئیس دولت باید از بین مردم برخاسته شده باشد و مشکلات جامعه را بشناسد.

وی با اشاره به اینکه امروز اشتغال و ازدواج جوانان از مهم‌ترین مشکلات جامعه است، تصریح کرد: مشکلات اقتصادی مهم‌ترین معضل کشور است.

رئیس خانه احزاب ایران با تأکید بر اینکه از داخل مردم پا به عرصه انتخابات گذاشته است، گفت: از حزب مستقل و اعتدال‌ ایران وارد انتخابات شدم؛ رئیس‌جمهور آینده باید بداند که اقتصاد مهم‌ترین مسأله در کشور است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار