همزمان با جشن اعیاد شعبانیه صورت می گیرد؛
۳۵ پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری اردبیل با اعتباری بالغ بر ۲۶۸ میلیارد ریال همزمان با اعیاد شعبانیه و سالروز فتح خرمشهر در اردبیل به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۴۰۸۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۸ 29 May 2015
 
به گزارش مهر، سرپرست شهرداری اردبیل در مراسم افتتاح این پروژه ها و نیز جشن بزرگ راه روشن گفت: این پروژه ها در مناطق چهارگانه شهری و در قالب احداث پارک، خیابان، اصلاح هندسی، بهسازی معابر، اجرای کانال سنگی و سرویس بهداشتی اجرا شده است.

خلیل احمدیان در بیان سهم مناطق چهارگانه شهرداری اردبیل از این پروژه ها یادآور شد: ۶۴ میلیارد ریال از این پروژه ها متعلق به شهرداری منطقه یک اردبیل است که در قالب احداث خیابان، سرویس بهداشتی، اصلاح هندسی و بهسازی معابر اجرا شده است.

وی سهم شهرداری منطقه دو شهرداری اردبیل را از پروژه های افتتاحی گرامیداشت فتح خرمشهر و اعیاد شعبانیه ۵۶ میلیارد ریال برشمرد و ادامه داد: طرح های افتتاحی این منطقه نیز بیشتر در حوزه پارک و فضای سبز بوده است.

احمدیان شهرداری منطقه سه اردبیل را با بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال دارای بیشترین تعداد و ارزش پروژه های اجرایی دانست و ادامه داد: افتتاح فاز دوم پارک جیرال به مساحت پنج هکتار مهمترین پروژه افتتاحی امروز شهرداری اردبیل است که در این منطقه کم برخوردار و حاشیه ای شهری محقق می شود.

وی بهسازی معابر اجرای کانال سنگی و احداث خیابان ۵۵ متری را از دیگر طرح های این منطقه برشمرد و عنوان کرد: شهرداری منطقه چهار اردبیل نیز با ۱۶ میلیارد ریال چندین پروژه شهری را اجرا و در اختیار شهروندان قرار داده است.

سرپرست شهرداری اردبیل با اشاره به سهم سازمانهای تابعه شهرداری در پروژه های افتتاحی بیان داشت: در این حوزه نیز ۱۲ میلیارد ریال پروژه نظیر اجرای پل عابر، احداث پارک، ساخت و راه اندازی کارواش و... اجرا و به بهره داری می رسد.

وی بیشترین پروژه های افتتاحی شهرداری بمناسبت اعیاد شعبانیه و فتح خرمشهر را در زمینه پارک و فضای سبز برشمرد و تاکید کرد که شهرداری اردبیل امسال به توسعه سرانه فضای سبز در مرکز استان اولویت ویژه ای قائل شده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار